До команди національного маркетплейса й омніканального рітейлера АЛЛО приєдналася у ролі Head of Digital Marketing Олександра Глацовська.
У зону відповідальності Олександри входить розвиток та масштабування основних digital-каналів АЛЛО, а також відновлення роботи тих каналів, що були зупинені з початком війни. У фокусі – платне просування товарів в Google, робота з СРА-мережами, ремаркетинг, промо мобільного застосунку АЛЛО, SEO, онлайн-сервіси для вибору товарів і порівняння цін, участь у налаштуванні наскрізної аналітики.
Олександра Глацовська має значний досвід роботи у сфері інтернет-маркетингу та e-commerce, працювала як на боці компаній, так і на боці агенцій. Вона очолювала відділ інтернет-маркетингу Yakaboo, найбільшого книжкового онлайн-магазину України, а до цього відповідала за платний трафік рітейлера Фокстрот. Також має досвід роботи account-менеджером у Twiga Digital Ukraine: саме на цій посаді вона зрозуміла, що бажає самостійно налаштовувати пошукову та таргетингову рекламу для українських продуктових компаній.
Наразі АЛЛО розширює команду Digital Marketing та шукає SEO та РРС для реалізації викликів e-commerce.