PRIME Group, інноваційний лідер українського ринку OOH-реклами, розвивається і популяризує компетентне використання OOH-медіа. Ринкова кон’юнктура та нові виклики стимулюють компанію корегувати вектор власного розвитку. Оновлений напрямок дозволить оператору ефективніше вирішувати завдання, що постають перед брендами в контексті маркетингової комунікації поза домом.
Для ефективної реалізації стратегії компанія залучила на керівні посади знаних на ринку фахівців з диверсифікованим досвідом, набутим в агентському та операторському середовищі.
Генеральним директором призначено Олександра Вознюка. До цього пан Вознюк понад десять років очолював напрямок non-TV в медійній агенції Optimum Media OMD Group.
Наталія Бойко очолила департамент продажів. У її підпорядкуванні — відділи по роботі з рекламодавцями, агенціями та рекламно-комунікаційними холдингами.
Андрія Педоренка призначено директором зі стратегії. В зону його відповідальності входять відносини з партнерами та розвиток платформи для купівлі зовнішньої реклами Outhub.online. Раніше Андрій Педоренко був директором з баїнгу рекламного холдингу «Мегаполіс», до того очолював аналогічний відділ в PRIME Group, а ще раніше — керував департаментом OOH & Print медійної агенції OMD Media Direction Ukraine.
«Світовий ринок OOH-реклами тривалий час еволюціонує в прискореному темпі. Нам, як невіддільній його частині, доводиться регулярно зважувати власну роль і цінність. Зараз вкотре маємо переосмислити себе: розібрати на складові й знову зібратися докупи, але вже в новій конфігурації. Аби повніше відповідати сучасним викликам економіки уваги ми оновлюємо ціннісну пропозицію — слідкуйте за анонсами. А поки відмічу, що попри певну комунікаційну паузу PRIME Group вдалося зберегти притаманний бренду магнетизм й надалі об’єднувати навколо себе досвідчених фахівців медіаринку», — Олександр Вознюк, генеральний директор PRIME Group.
«Попри зміни головний фокус уваги в нашій роботі зберігається. Це концентрація зусиль на тому, що Out Of Home медіа вміє робити найкраще — робити бренди відомими завдяки масштабному охопленню аудиторії за невеликої вартості рекламного контакту», — Людмила Короткова, директорка з маркетингу PRIME Group.