The One Club презентувала європейський та глобальний рейтинг креативності, які були сформовані на основі балів за перемоги на The One Show 2025.
Агентство Serviceplan Germany посіло перше місце, здобувши перемогу в номінації «Best of Discipline in Print & Promotional».
Іншими визначними переможцями рейтингу The One Show 2025 стали W Conran Design Boulogne-Billancourt як глобальна дизайнерська фірма року, Bro Cinema Lisbon як глобальна продакшн-компанія року та Serviceplan Group як глобальна мережа незалежних агентств року.
Топ-10 агентств Європи
- Serviceplan Germany Munich
- McCann London
- DAVID Madrid
- Publicis Conseil Paris
- LePub Milan
- Publicis Dublin
- Uncommon Creative Studio London
- AKQA Amsterdam
- Happiness Brussels
- Scholz & Friends Berlin
Топ-5 європейських незалежних агентств
- Serviceplan Germany Munich
- Edelman London
- Mother London
- &Co./NoA Copenhagen
- Wieden+Kennedy London
Глобальний рейтинг агентств
- FCB New York
- Area 23 New York
- Klick Health Toronto
- Serviceplan Germany Munich
- TBWA\Media Arts Lab Los Angeles
- McCann London
- DAVID Madrid (нічия)
- Energy BBDO Chicago (нічия)
- DM9 São Paulo
- Ogilvy Singapore
Глобальні рейтинги в інших категоріях виглядають наступним чином:
- Рейтинги незалежних агентств: Klick Health Toronto
- Рейтинг дизайнерських фірм: W Conran Design Boulogne-Billancourt
- Рейтинг brand-side-агентств: Apple Cupertino
- Рейтинг брендів: Spotify
- Рейтинг материнських компаній брендів: AB InBev
- Рейтинг некомерційних клієнтів: Change the Ref
- Рейтинг продакшн-компаній: Bro Cinema Lisbon
- Рейтинг музичних та звукових компаній: DaHouse Audio Лос-Анджелес
- Рейтинг агентських мереж: FCB Global
- Рейтинг незалежних агентств: Serviceplan Group
- Рейтинг агентських холдингів: Interpublic Group
Роботи з найвищим рейтингом
- «Spreadbeats» від FCB New York для Spotify.
- «Lap of Legends» від FCB New York для для пивного бренду Michelob ULTRA від компанії AB InBev.
- «Sightwalks» від Circus Grey Peru Lima з Apoyo Comunicación Peru Lima, LLYC Lima та DINAMO Lima для виробника цементу UNACEM.
Рейтинги по країнах
- Сполучені Штати Америки
- Великобританія
- Бразилія
- Канада
- Німеччина
Глобальний регіональний рейтинг
- Північна Америка
- Європа
- Азійсько-Тихоокеанський регіон
- Латинська Америка
- Близький Схід та Африка
Регіональні агентства року
- Азійсько-Тихоокеанське агентство року: Ogilvy Singapore
- Агентство року в Європі: Serviceplan Germany Munich
- Агентство року в Латинській Америці: DM9 São Paulo
- Агентство року на Близькому Сході та в Африці: Impact BBDO Dubai
- Агентство року в Північній Америці: FCB New York
Рейтинг у кожній категорії розраховується компанією, яка набирає найбільшу кількість балів за роботи на The One Show, які отримали Олівці, Merit та спеціальні нагороди, які розподіляються наступним чином: Золотий олівець — 45 балів, Срібний — 21, Бронзовий — 9, Merit — 3, олівець Fusion — 90, олівець CMO — 90, олівець SDG — 90, Зелений олівець — 90, олівець Penta — 150, Best of Discipline — 90, Best of Non-Profit — 90 та Best of Show — 135.
Для того, щоб отримати бали за рейтинг агентств, агентство повинно бути зараховане до списку Первинних агентств у конкретній нагороді, а також повинно бути зараховане до одного з наступних типів зарахування балів: агенція, диджитал-агенція, медіа-агенція або PR/маркетингова агенція. Якщо кілька агентств відповідають вищезазначеним вимогам щодо однієї перемоги, бали за цю перемогу розподіляються порівну між цими агентствами.
Якщо одна й та ж заявка отримує кілька нагород в одній дисципліні або в декількох дисциплінах, бали за всі нагороди та перемоги зараховуються до рейтингу.