Oatly закликав австралійців підтримати місцевих дилерів вівса
05 Вер 2024, 16:21

Oatly закликав австралійців підтримати місцевих дилерів вівса

Виробник вівсяного молока Oatly запустив кампанію «Support their Local Oat Dealers».

Вона народилася з бажання бренду підтримати місцеві кафе та бариста, а також допомогти споживачам у ці важкі економічні часи, і привертає увагу до одних з найкращих кафе та бариста Мельбурна та Сіднея.

Бренд також створив гарячу лінію для споживачів 1800-OATFIX, що має язик, який дуже міцно тримається на щоці, наповненій вівсом. Цей жартівливий варіант стандартного номеру 1800 пропонує клієнтам можливість почути мукання вівса, залишити повідомлення або отримати код на безкоштовну каву в місцевих кав’ярнях мережі Oat Dealers, що беруть участь у програмі.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину