Oatly закликав австралійців підтримати місцевих дилерів вівса
05 Вер 2024, 16:21

Oatly закликав австралійців підтримати місцевих дилерів вівса

Виробник вівсяного молока Oatly запустив кампанію «Support their Local Oat Dealers».

Вона народилася з бажання бренду підтримати місцеві кафе та бариста, а також допомогти споживачам у ці важкі економічні часи, і привертає увагу до одних з найкращих кафе та бариста Мельбурна та Сіднея.

Бренд також створив гарячу лінію для споживачів 1800-OATFIX, що має язик, який дуже міцно тримається на щоці, наповненій вівсом. Цей жартівливий варіант стандартного номеру 1800 пропонує клієнтам можливість почути мукання вівса, залишити повідомлення або отримати код на безкоштовну каву в місцевих кав’ярнях мережі Oat Dealers, що беруть участь у програмі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину