Oatly закликав австралійців підтримати місцевих дилерів вівса
05 Вер 2024, 16:21

Oatly закликав австралійців підтримати місцевих дилерів вівса

Виробник вівсяного молока Oatly запустив кампанію «Support their Local Oat Dealers».

Вона народилася з бажання бренду підтримати місцеві кафе та бариста, а також допомогти споживачам у ці важкі економічні часи, і привертає увагу до одних з найкращих кафе та бариста Мельбурна та Сіднея.

Бренд також створив гарячу лінію для споживачів 1800-OATFIX, що має язик, який дуже міцно тримається на щоці, наповненій вівсом. Цей жартівливий варіант стандартного номеру 1800 пропонує клієнтам можливість почути мукання вівса, залишити повідомлення або отримати код на безкоштовну каву в місцевих кав’ярнях мережі Oat Dealers, що беруть участь у програмі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину