Інді-агенція Founders представила кампанію «Princess Sale», щоб просувати свою лінію мерчу для міста Нью-Йорк.
Ідея полягає в тому, що Роні, обличчя «Rats of NY» та головний герой колекції, сидить на тому ж місці, що й Кейт Міддлтон з дітьми на вірусному фото, яке облетіло весь світ і перетворилося на фотогейт через ймовірну ретуш зображення. Під фотографією розміщено заклик придбати річ з колекції в обмін на безкоштовний курс з фотошопу.
Кампанія була створена після скандалу з відредагованим фото королівської родини минулого тижня, і включає в себе зовнішню рекламу, друковані матеріали та матеріали в соціальних мережах.
Агентство Founders відоме своєю кампанією «WE ♥️ NYC», що вважається найуспішнішою в історії міста.