20 Бер 2024, 12:34

Нью-йоркський щур відтворив вірусне фото Кейт Міддлтон для реклами мерчу

Інді-агенція Founders представила кампанію «Princess Sale», щоб просувати свою лінію мерчу для міста Нью-Йорк.

Ідея полягає в тому, що Роні, обличчя «Rats of NY» та головний герой колекції, сидить на тому ж місці, що й Кейт Міддлтон з дітьми на вірусному фото, яке облетіло весь світ і перетворилося на фотогейт через ймовірну ретуш зображення. Під фотографією розміщено заклик придбати річ з колекції в обмін на безкоштовний курс з фотошопу.

Кампанія була створена після скандалу з відредагованим фото королівської родини минулого тижня, і включає в себе зовнішню рекламу, друковані матеріали та матеріали в соціальних мережах.

Агентство Founders відоме своєю кампанією «WE ♥️ NYC», що вважається найуспішнішою в історії міста.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео