Нью-йоркські художники поєднали мистецтво та сільське господарство у кросівках Nike
06 Тра 2024, 16:22

Нью-йоркські художники поєднали мистецтво та сільське господарство у кросівках Nike

Мистецтво та сільське господарство об’єдналися в новій кампанії креативної студії Tall Poppy для неприбуткової організації в галузі міського фермерства Harlem Grown.

У рамках кампанії були представлені унікальні кросівки Nike Air Force 1, розписані шістьма нью-йоркськими художниками з використанням пігментів, видобутих з реальних продуктів — окри, буряка, шпинату та інших, вирощених на фермах Harlem Grown.

Кросівки можна буде придбати на онлайн-аукціоні indy.auction, а виручені кошти підуть на підтримку місії Harlem Grown — забезпечити доступ до свіжої, здорової їжі та освітніх програм для дітей та сімей Гарлема.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Harlem Grown продовжує розвиватися як організація, — сказала Ніколь Енгель, виконавча директорка Harlem Grown. — Надання простору для художнього самовираження має глибокий вплив на те, що ми робимо, і розширює наші зобов’язання щодо розширення можливостей громади Гарлема».

Розкажіть друзям про новину