Всі пам’ятають часи, коли Instagram уперше з’явився на сцені соціальних мереж. Тоді все було простіше — лише зображення, фільтри, хронологічна шкала часу та жодної реклами.
Протягом десяти років додаток розширився і включає зростаючу кількість рекламних постів, роликів і пропонованого контенту, які, чесно кажучи, засмічують навіть ретельно відібрані стрічки новин.
Новий додаток під назвою OG App обіцяє повернути Instagram в старі добрі часи, пропонуючи користувачам налаштовуваний інтерфейс, що позбувається від надокучливої реклами і всього іншого, що не хочуть бачити користувачі.
Згідно з TechCrunch, замість того, щоб створювати абсолютно нову мережу, OG App просто налаштовує існуючу стрічку Instagram. Користувачі просто входять до своїх облікових записів Instagram через програму, де вони бачать ту ж стрічку, без реклами або пропонованих публікацій.
Крім того, програма дозволяє користувачам створювати «альтернативні стрічки», аналогічно Twitter.
Різні стрічки можуть підібрані за темами, починаючи від кулінарних облікових записів і закінчуючи знаменитостями або рітейлерами, без необхідності підписуватись на облікові записи.