Новий перший ряд: як креатори та люксові бренди переосмислюють Тиждень моди
07 Вер 2023, 16:35

Новий перший ряд: як креатори та люксові бренди переосмислюють Тиждень моди

Варто подивитись на перший ряд будь-якого тижня моди, і можна побачити все більше тіктокерів. Келлі Матцен з агентства Influencer стверджує, що це свідчить про ширшу тенденцію.

Запрошення на Тиждень моди в Нью-Йорку, відомі своєю ексклюзивністю, історично поширювалися лише на найпрестижніші імена в індустрії. Ця парадигма почала руйнуватися у 2000-х роках з появою модних блогерів та інфлюенсерів. Сьогодні креатори стали постійними гостями на показах Тижнів моди, про що свідчить перший ряд на ювілейному показі Fendi, на честь 25-річчя сумки Fendi Baguette. У той час як редактор Vogue Анна Вінтур сиділа поряд з актрисою Сарою Джесікою Паркер і моделлю 90-х Кейт Мосс, серед відвідувачів також була 18-річна креаторка TikTok Еллі Зайлер, яка поділилася подією зі своїми 10,7 мільйонами підписників на платформі.

У TikTok Тиждень моди цього року зібрав 664 мільйони переглядів, що підтверджує попит аудиторії на контент навколо події. Присутність таких креаторів, як Zeiler, свідчить про те, що такі поважні бренди, як Fendi, визнають цінність створення місць для креаторів покоління Z, які можуть демонструвати дизайнерські покази новим аудиторіям і ринкам. Цей приплив нового покоління креаторів на Тижні моди створив величезні можливості в індустрії, і бренди розуміють потенціал, який він пропонує, заповнюючи перші ряди несподіваними гостями і налагоджуючи більш глибокі відносини з інфлюенсерами, які унікальним чином говорять з їхнім брендом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Новий перший ряд

Бренди також не обмежуються креаторами, що спеціалізуються виключно на моді.

Ексцентричний креатор і естонський репер Томмі Кеш може здатися нетрадиційним для люксової моди, але його присутність викликала справжній фурор. На показ чоловічого одягу Rick Owens SS24 він одягнув взуття від MSCHF Crocs і обрав багет у якості аксесуара. На показі Jean Paul Gaultier FW23 він був одягнений у костюм, що відтворив тіло спортсмена, а також взяв із собою протеїн, який він запропонував своїй сусідці по першому ряду Еммі Чемберлен. Цей момент став вірусним і пошуковий запит «Tommy Cash Fashion Week» зібрав понад 11,1 млн переглядів.

Хоча Кеш є яскравим прикладом того, як креатори привертають увагу та викликають дискусії, бренди все частіше запрошують їх на свої покази, що призводить до ширшого охоплення на таких платформах, як TikTok та Instagram. На минулому Тижні моди в Нью-Йорку Caroline Herrera запросила креаторів, наприклад, Tinx з TikTok та Nujoud Alrumaihi з Instagram. Серед відвідувачів показу Tory Burch була Instagram-інфлюенсерка Лорі Гарві. Ділан Малвейні з TikTok відвідала показ Kate Spade. На показі L’Agence до списку гостей приєдналася зірка TikTok Алікс Ерл.

Знизу догори

Присутність різних креаторів на Тижні моди — це не лише натяк на їх вплив на культуру, але й свідчення більших зрушень у модній індустрії. Тенденції та купівельна поведінка споживачів все частіше визначаються знизу вгору: креатори випробовують нові стилі та завойовують популярність серед своєї аудиторії, що призводить до появи нових тенденцій та споживчого попиту. Креатори беруть участь у виставках і стали невід’ємною частиною всієї маркетингової воронки, що, в свою чергу, дозволило споживачам більше впливати на те, які бренди і тренди стають популярними. Прогнози та цикли трендів є більш оперативними, ніж у минулому, спираючись на менталітет споживачів «побачив – купив», а тренди прогнозуються швидше та локальніше завдяки креаторам з TikTok та Instagram.

На Тижні моди та за його межами бренди, які бачать цінність у стратегічному партнерстві з креаторами, отримують вигоду від використання здатності креаторів визначати та створювати культуру. Бренди, які прагнуть справити враження на споживачів, можуть зробити це завдяки унікальним партнерствам з конкретними креаторами, маючи можливість охопити аудиторію, що виходить за межі звичайних покупців одягу.

На останньому показі чоловічого одягу Gucci в Мілані споттер із TikTok Френсіс Буржуа сидів у першому ряду, що стало продовженням його партнерства з брендом і дозволило йому залучити цілу низку нових прихильників, які раніше не асоціювалися з люксовою модою. Хоча культура споттингу не одразу асоціюється з Gucci, вплив контенту Буржуа на ширшу інтернет-культуру є величезним, і завдяки співпраці з творцем Gucci зміг скористатися «моментом» в мережі та підвищити впізнаваність бренду новими способами.

Як бренди можуть отримати вигоду з парадигми «мода-креатори»?

Участь креаторів у Тижні моди робить фешн-подію більш репрезентативною та актуальною для людей, які дивляться купують товари. Цієї осені креатори продовжать об’єднувати моду та культуру і пропонуватимуть брендам можливість охопити нову аудиторію на нових платформах. Оскільки креатори продовжують відроджувати культурну актуальність Тижня моди, перший ряд продовжуватиме розвиватися і трансформуватися.

Це дає брендам можливість продемонструвати аудиторії та споживачам свою репрезентативність та актуальність у новий та автентичний спосіб. Такі партнерства брендів пропонують міст між модою та культурою, що дозволяє брендам очолити культурні моменти та охопити нову аудиторію на нових платформах.

Співпрацюючи з креаторами, бренди можуть будувати діалог і посилювати свій імідж. Відносини з креаторами під час цього ключового культурного моменту можуть надати брендам можливість довгострокових асоціацій з аудиторією креаторів, а також довгострокових партнерств з креаторами, створюючи більшу синергію та зв’язок між брендом, споживачем та аудиторією креаторів.

Ці стратегічні партнерства з креаторами приносять довгострокові вигоди для брендів, які тривають і після завершення шоу. Використовуючи їх, бренди можуть визначати та створювати культурні моменти.

Більш глибоке використання креаторів дозволяє брендам продовжувати використовувати незаперечну цінність партнерства між брендом і креатором, здійснюючи ширший і більш особистий вплив та зберігаючи актуальність для нових та існуючих аудиторій.

Розкажіть друзям про новину