Новий бургер KFC виявився занадто високим для реклами
06 Лют 2024, 10:52

Новий бургер KFC виявився занадто високим для реклами

Для просування свого бургера Tower Burger KFC запустила нову рекламну кампанію, яка демонструє курячий сендвіч у всій його красі. Відеоролик супроводжується попередженням про те, що він занадто високий для телевізора, і показує бургер крупним планом.

Камера використала вертикальну панораму, щоб охопити більшу частину бургера, до складу якого входять хешбраун, сир і курка.

Кампанія використовує грайливий підхід до медіа-розміщення, повертаючи Tower Burger на 90° для розміщення на горизонтальних екранах та переорієнтовуючи білборди для вертикального формату.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«У цій новій кампанії ми робимо героєм наш бургер Tower Burger, настільки унікальний, що нам довелося повністю переосмислити наш підхід до традиційної реклами, щоб зробити його відповідним, — говорить Фібі Сімс, бренд-менеджерка KFC. — Це було непросте завдання, але від абсолютно нових спеціальних білбордів до приголомшливої горизонтальної реклами, ми віддали належне нашим вежам, показавши, що є один бургер, який задає тон, виділяючись головою, плечима і картопляною скоринкою над усіма іншими».

У соціальних мережах звичайні вежі, в тому числі і Блекпульська, також отримають новий вигляд.

Розробкою рекламної кампанії займалось агентство Mother.

Розкажіть друзям про новину