Новий бургер KFC виявився занадто високим для реклами
06 Лют 2024, 10:52

Новий бургер KFC виявився занадто високим для реклами

Для просування свого бургера Tower Burger KFC запустила нову рекламну кампанію, яка демонструє курячий сендвіч у всій його красі. Відеоролик супроводжується попередженням про те, що він занадто високий для телевізора, і показує бургер крупним планом.

Камера використала вертикальну панораму, щоб охопити більшу частину бургера, до складу якого входять хешбраун, сир і курка.

Кампанія використовує грайливий підхід до медіа-розміщення, повертаючи Tower Burger на 90° для розміщення на горизонтальних екранах та переорієнтовуючи білборди для вертикального формату.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У цій новій кампанії ми робимо героєм наш бургер Tower Burger, настільки унікальний, що нам довелося повністю переосмислити наш підхід до традиційної реклами, щоб зробити його відповідним, — говорить Фібі Сімс, бренд-менеджерка KFC. — Це було непросте завдання, але від абсолютно нових спеціальних білбордів до приголомшливої горизонтальної реклами, ми віддали належне нашим вежам, показавши, що є один бургер, який задає тон, виділяючись головою, плечима і картопляною скоринкою над усіма іншими».

У соціальних мережах звичайні вежі, в тому числі і Блекпульська, також отримають новий вигляд.

Розробкою рекламної кампанії займалось агентство Mother.

Розкажіть друзям про новину