banda розробили новий брендинг для криптобиржі EXMO.com, яка захотіла зламати стереотипи і зробити криптовалюту цікавою для всіх. Нова платформа EXMO.com побудована на простоті та людяності, що дарує легкий старт у крипто-світі та можливість у ньому розважатись.
EXMO.com — одна з перших крипто-бірж, яка існує на ринку з 2014 року. Згідно з рейтингом CryptoCompare, вона входить до топ-20 бірж і, крім стандартних торгових операцій, пропонує позабіржову торгівлю, маржинальний трейдинг, API і мобільний додаток. Серед амбітних планів компанії на 2022 рік була одна першочергова задача — спробувати пояснити широкій аудиторії, що крипта це доступно, просто і навіть весело.
Тепер це бачення EXMO.com відображається у новому життєрадісному та яскравому стилі, який прийшов на зміну нудно-блакитному технологічному характеру. Крипто — це весела та захоплююча подорож, а не якась незрозуміла фантастика для гіків. Цю концепцію ми назвали «Uncreepy crypto». Вона перетворює криптосвіт на захоплюючу гру, а завдяки геймплею кожен, навіть найнудніший, крок стає більш цікавим: як рівень у комп’ютерній грі, який хочеться пройти.
Візуальна складова EXMO.com повністю змінилася: від фірмових кольорів до найменших елементів дизайну. Намальовані від руки ілюстрації символізують зручність купівлі та використання криптовалюти. Будь-хто може намалювати такі, і так само кожен може освоїти крипту — треба просто спробувати. Логотип також змінився: хвиляста літера «М» позначає графіки криптовалют та пружину, яка дає поштовх для входу у світ цифрових активів.
Наразі EXMO.com одні з небагатьох фінансових компаній, які наважились впровадити незвичайне та яскраве дизайн-рішення у своїй сфері. Буде цікаво спостерігати за результатами цього іноваційного рішення.