Новий бренд горілки Smereka закликає неіронічно перетворювати українців у самих себе
17 Кві 2023, 13:08

Новий бренд горілки Smereka закликає неіронічно перетворювати українців у самих себе

Бренд Smereka задумувався у компанії ALCOline задовго до війни, але активна розробка почалась весною 2022 року. Потрібна була ідея, яка поєднує первинне бачення продукту і відповідатиме сьогоденню, але залишиться релевантною і після після закінчення війни. Треба було знайти чесне розуміння перероджених українців, яке не буде повторювати вже сказане тисячу разів іншими. 

Цільова нового бренду — молоді українці, які зараз стають дорослими і будуть визначати майбутнє України наступні 20 років. Фактично, це ті, хто читає цей реліз. 

Перший інсайт — українці втомилися від пафосу та важкості. Це не означає, що такий тон не потрібен, просто люди завжди хочуть нового. А правильні речі, сказані нерелевантним способом, просто не будуть почуті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Другий інсайт — у багатьох українців все ще тліє вогник меншовартості. Звичайно, це не те, що до війни, але все ж. А може їх доля як і була — тяжко працювати руками? А може вони так і залишилися для всього світу не до кінця зрозумілим народом, досі впізнаваним лише за любов’ю до вишиванок? Звичайно, це не так. Але ж всі знають, як у найтемніші часи виповзають найсумніші думки. 

Тому ідея комунікації нового бренду Smereka — неіронічно перетворювати українців у самих себе. Для всіх, хто досі вважає себе стереотипними українцями, відкрито новий сенс цього сприйняття. Водночас креатори говорять про зміну ідентичності не просто без пафосу, а несподівано:

Українці змінилися, але процес триває. І щоб це відбувалося постійно, важливо знаходити нові способи підтримки ідеї нашої трансформації. В цій кампанії ми працюємо з найглибшими стереотипами, які все ще сидять у підсвідомості — але робимо це легко та іронічно. Ми вважаємо, що більше брендів мають знаходити свій унікальний голос як Smereka, а не повторювати одне і те ж, у той самий спосіб.
Сергій Михайлов
креативний директор Mich

Проєкт реалізовано з командою PSB films. Режисер — Макс Ксьонда.

Розкажіть друзям про новину