Nivea Men закликає чоловіків говорити про психічне здоров’я у новій кампанії
03 Тра 2022, 15:03

Nivea Men закликає чоловіків говорити про психічне здоров’я у новій кампанії

Проблеми із психічним здоров’ям почастішали з початку пандемії, і ця тенденція гостро відчувається серед чоловіків.

Бренд засобів для догляду за шкірою Nivea Men закликає чоловіків розповісти про своє психічне здоров’я в рамках нової кампанії «Strength in Numbers», що проводиться спільно з британським футбольним клубом Ліверпуль. Повідомлення, створене британським рекламним агентством Digitas, полягає в тому, що чоловікам не потрібно залишатися зі своїми проблемами на самоті.

У ньому беруть участь хлопчики з місцевих шкіл та академії футбольного клубу «Ліверпуль» до 8 років, які вимовляють рядки із гімну футбольної команди «You’ll Never Walk Alone» та ілюструють головну ідею солідарність в цій кампанії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Реклама закінчується статистикою: 50% проблем із психічним здоров’ям починаються у віці до 14 років.

У рамках цієї ініціативи Nivea Men створила веб-сайт Strength in Numbers, де чоловіки можуть дізнатися більше про психічне здоров’я. Бренд також співпрацює з організацією Talk Club, яка займається питаннями психічного здоров’я чоловіків, для створення контенту про ментальне здоров’я в соціальних мережах.

«Nivea Men вважає, що догляд не обмежується лише шкірою. Те, що кожен третій чоловік часто почувається самотнім, — це сумно, але ще більше пригнічує те, що багато хто має справу з проблемами психічного здоров’я поодинці через стигматизацію, з якою, на їхню думку, вони зіткнуться, розповідаючи про це», – сказала старший бренд-менеджер Nivea Men Емілі Марчем. «Наша мета з кампанією «Strength in Numbers» полягає в тому, щоб змінити цей наратив, допомагаючи чоловікам навчитися говорити про свої почуття та показуючи, що в об’єднанні сила».

Розкажіть друзям про новину