Німецький бренд використав ціни на пиво для протидії ультраправій партії
21 Лют 2025, 10:26

Німецький бренд використав ціни на пиво для протидії ультраправій партії

Ідея пивного бренду BRLO цікава тим, що вона купує не-голоси.

Активація «Less Hate, More Hops» використовує ціни на пиво, щоб протистояти німецьким ультраправим. Чим менше голосів отримає ультраправа «Альтернатива для Німеччини» на федеральних виборах 2025 року, що відбудуться 23 лютого, тим дешевшим буде пиво.

Активація почалась на зовнішніх, соціальних та диджитал-платформах, використовуючи сміливі повідомлення та яскраві візуальні ефекти, щоб згуртувати виборців на підтримку відкритого, різноманітного та більш інклюзивного майбутнього.

Остаточний розмір знижки на пиво BRLO буде оголошено після оголошення результатів виборів.

Розкажіть друзям про новину