Німецький бренд використав ціни на пиво для протидії ультраправій партії
21 Лют 2025, 10:26

Німецький бренд використав ціни на пиво для протидії ультраправій партії

Ідея пивного бренду BRLO цікава тим, що вона купує не-голоси.

Активація «Less Hate, More Hops» використовує ціни на пиво, щоб протистояти німецьким ультраправим. Чим менше голосів отримає ультраправа «Альтернатива для Німеччини» на федеральних виборах 2025 року, що відбудуться 23 лютого, тим дешевшим буде пиво.

Активація почалась на зовнішніх, соціальних та диджитал-платформах, використовуючи сміливі повідомлення та яскраві візуальні ефекти, щоб згуртувати виборців на підтримку відкритого, різноманітного та більш інклюзивного майбутнього.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Остаточний розмір знижки на пиво BRLO буде оголошено після оголошення результатів виборів.

Розкажіть друзям про новину