Comparethemarket.com, веб-сайт порівняння цін, представив свою нову кампанію «Don’t Wombat It, Meerkat It».
Кампанія включає телевізійну рекламу, що представляє нового персонажа Карла, австралійського племінника суриката. Незважаючи на його добрі наміри, дії та рішення Карла часто мають кумедно непередбачені наслідки.
Кампанія спрямована на те, щоб визнати, що у людей є моменти, коли вони не зовсім розуміють це правильно, незважаючи на всі зусилля. Comparethemarket.com закликає споживачів більше бути схожим на розсудливих сурикатів і озброюватися інструментами, необхідними для прийняття більш зважених фінансових рішень.
Коментуючи запуск нової кампанії, Крістін Сонфілд, директор з маркетингу Comparethemarket.com, сказала: «Ми раді вітати нового персонажа в сім’ї сурикатів – милого, доброчесного, але нещасного Карла. Всі ми маємо такі моменти, коли ми не розуміємо все правильно, незважаючи на наші найкращі наміри! Тому ми хотіли створити кампанію, щоб показати, що це нормально, і що головне те, що ми робимо далі. Найкращий спосіб виправити погане рішення – це прийняти правильне рішення, клацнути вимикачем і стати сурикатом. Карл — дуже довгоочікуване доповнення до нашої компанії, і нам не терпиться побачити, як розвиватиметься його історія — і як довго Сергій зможе його терпіти!».