13 Бер 2024, 10:46

Netflix представив лінійку засобів по догляду за тілом, натхненну «Бріджертонами»

Netflix готується до виходу нового сезону серіалу «Бріджертони» за допомогою нової колаборації з косметичними брендами.

Новина за темою
Netflix випустив колекцію десертів, напоїв та кухонного приладдя, натхненну «Бріджертонами»

Гігант індустрії розваг об’єднався з брендом Bath & Body Works для створення колекції, яка включає засоби по догляду за тілом, свічки, мило та дезінфікуючі засоби для рук у п’яти різних ароматах. Товари з’являться в магазинах та на сайті 25 березня.

Для Bath & Body Works рішення про партнерство було природним, враховуючи значний збіг між глядачами «Бріджертонів» та покупцями бренду.

«У нас є улюблений основний споживач, який дійсно вважає Bath & Body Works частиною свого життя. Зв’язок тут полягає в тому, що ми знаємо, що клієнти люблять цей серіал», — сказала Бетсі Шумахер, директорка з мерчандайзингу Bath & Body Works.

Аромати колекції відсилають до шоу. Наприклад, у ароматі «Diamond of the Season» присутні ноти шампанського, а аромат чаю називається «Queen Charlotte’s Tea».

«Шанувальники Бріджертонів пов’язані з ідеєю занурення в атмосферу декадентського ескапізму, яку ми намагаємося втілити за допомогою аромату, — каже Моріс Купер, директор з роботи з клієнтами Bath & Body Works. — Ми хотіли додати масштабу до такої важливої події, як перегляд улюблених серіалів Netflix. Ми хочемо, щоб наші аромати допомогли нашим клієнтам перенестися прямо на місце подій їхніх улюблених програм за допомогою ексклюзивних, лімітованих продуктів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео