Netflix представив лінійку попкорну
24 Чер 2024, 15:46

Netflix представив лінійку попкорну

Стримінгова платформа Netflix продовжує покращувати досвід для своїх глядачів. Американська компанія оголосила про запуск своєї першої лінійки попкорну у співпраці з брендом Popcorn Indiana.

Асортимент попкорну під назвою «Netflix Now Popping» був розроблений у сімейному форматі, щоб порадувати всю сім’ю і всі смакові рецептори, пропонуючи два смаки — Cult Classic Cheddar Kettle та Swoonworthy Cinnamon Kettle.

Попкорн можна буде придбати в магазинах Walmart в США за ціною $4,50. Цікаво, що якщо купити по одній упаковці кожного смаку, то людина вже заплатить більше місячної вартості тарифного плану Netflix Basic з рекламою, яка становить $6,99.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину