24 Чер 2024, 15:46

Netflix представив лінійку попкорну

Стримінгова платформа Netflix продовжує покращувати досвід для своїх глядачів. Американська компанія оголосила про запуск своєї першої лінійки попкорну у співпраці з брендом Popcorn Indiana.

Асортимент попкорну під назвою «Netflix Now Popping» був розроблений у сімейному форматі, щоб порадувати всю сім’ю і всі смакові рецептори, пропонуючи два смаки — Cult Classic Cheddar Kettle та Swoonworthy Cinnamon Kettle.

Попкорн можна буде придбати в магазинах Walmart в США за ціною $4,50. Цікаво, що якщо купити по одній упаковці кожного смаку, то людина вже заплатить більше місячної вартості тарифного плану Netflix Basic з рекламою, яка становить $6,99.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео