Netflix представив лінійку попкорну
24 Чер 2024, 15:46

Netflix представив лінійку попкорну

Стримінгова платформа Netflix продовжує покращувати досвід для своїх глядачів. Американська компанія оголосила про запуск своєї першої лінійки попкорну у співпраці з брендом Popcorn Indiana.

Асортимент попкорну під назвою «Netflix Now Popping» був розроблений у сімейному форматі, щоб порадувати всю сім’ю і всі смакові рецептори, пропонуючи два смаки — Cult Classic Cheddar Kettle та Swoonworthy Cinnamon Kettle.

Попкорн можна буде придбати в магазинах Walmart в США за ціною $4,50. Цікаво, що якщо купити по одній упаковці кожного смаку, то людина вже заплатить більше місячної вартості тарифного плану Netflix Basic з рекламою, яка становить $6,99.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину