Nestle виводить бренди KitKat та Nesquik із росії
23 Бер 2022, 16:53

Nestle виводить бренди KitKat та Nesquik із росії

Nestle заявила, що припинить продаж у росії кількох товарів першої необхідності, включаючи KitKat та Nesquik, що є безпрецедентним кроком на тлі тиску на найбільшу у світі компанію з виробництва споживчих товарів.

Бренди, діяльність яких Nestle припиняє, становлять «переважну частину обсягу та продажів» у росії, які у 2021 році склали 1,82 млрд. доларів.

Компанія повідомляла, призупинила усі капітальні інвестиції в росії після її вторгнення в Україну та імпорт та експорт продуктів не першої необхідності до росії та з росії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Nestle зосередиться на забезпеченні росії основними продуктами, наприклад дитячим та медичним харчуванням.

Нагадаємо, що президент Зеленський звинуватив Nestle у тому, що вона не відповідає своєму гаслу «Гарна їжа, гарне життя». Крім того, Nestle піддалася шквалу критики в мережі. А хакери Anonymous взагалі злили базу даних компанії, перед цим попередивши і надавши 48 год на вихід з російського ринку.

Розкажіть друзям про новину