23 Тра 2024, 14:48

Несамовиті банкіри знищували тропічні ліси задля фінансового прибутку у ролику Greenpeace

Greenpeace представив кінематографічний ролик під назвою «MoneyTrees», знятий у формі музичного відео під реп-саундтрек від виконавця GreedyBoy.

У ролику показано групу банкірів, які несамовито рубають дерева, у той час як урядовці та фінансисти заплющують на це очі.

«MoneyTrees» приурочений до Міжнародного дня біорізноманіття і є частиною постійної кампанії Greenpeace, спрямованої на те, щоб закликати уряди припинити фінансування знищення природи та забезпечити спрямування коштів на захист і відновлення екосистем.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Природа — це наше майбутнє, а не корпоративний прибуток, — каже Сяхрул Фітра, активіст Greenpeace Southeast Asia. — Банки та корпорації вже багато разів довели, що вони не можуть регулювати самі себе. Тому уряди повинні ставити людей вище за прибуток, приймаючи сильні закони про охорону природи та належним чином регулюючи діяльність банків і фінансових установ, які наживаються на тому, що штовхають планету до точки неповернення».

Сіл ван дер Ворд та Йорік Дозі, режисери креативної студії Birthplace, сказали: «Наша співпраця з Greenpeace спирається на силу мистецтва та активізму для досягнення позитивних змін. Зображуючи знищення лісів, спричинене банкірами та корпораціями, для нас було вкрай важливо, щоб під час зйомок не постраждало жодне дерево. На щастя, ми знайшли локацію з двома гігантськими деревами, які нещодавно були повалені буревієм, що створило природне місце знищення».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео