Непочуті бажання та потреби дітей стали основою різдвяного ролика
16 Лис 2023, 17:19

Непочуті бажання та потреби дітей стали основою різдвяного ролика

Мережа супермаркетів Penny представила нову святкову кампанію, у якій розповіла не про різдвяну магію, зустрічі чи навіть недосконале Різдво, а порушила тему прав дітей.

Цього Різдва Penny вирішила дати дітям голос. Тому що у цих людей, на яких найбільше впливають майбутні наслідки, такі як зміна клімату, інфляція, війна, суспільний поділ і нерівність, зазвичай не питають думки чи побажань.

«The Kids» — третій фільм у новій різдвяній традиції «Penny’s Christmas», щорічній кампанії з підвищення соціальної обізнаності. Вона слідує за фільмом «The Wish», який отримав Гран-прі Каннських левів у 2022 році, та фільмом «The Rift».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб створити фільм, Penny звернулася до дітей та молоді з клубів, які дисконт-магазин підтримує з 2015 року в рамках благодійної ініціативи Förderpenny, і запитала про їхні сподівання на майбутнє. В опитуванні взяли участь понад 100 молодіжних клубів та соціальних ініціатив з усієї Німеччини.

Штефан Ґьорґенс, операційний директор Penny, зазначив: «Діти — це наше майбутнє. Це робить ще більш важливим слухати їх і бачити світ їхніми очима. Завдяки нашій ініціативі Förderpenny ми вже багато років можемо з перших рук бачити, чого їм не вистачає і чого вони хочуть. Ми хотіли б використати наш вплив, щоб створити для цього майданчик».

Розробкою кампанії займалась агенція Serviceplan.

«Я в захваті від Penny і від того, як рішуче, віддано та емпатично бренд продовжує висловлюватись, щоб дати дітям та молоді голос. Особливо напередодні Різдва, свята, в центрі якого знаходяться діти, дуже важливо вказати на те, як часто їхні голоси не чують. Ми зробили все можливе, щоб зробити це якомога інтенсивніше і достовірніше», — додав Крістоф Еверке, керівник Serviceplan.

Історії, показані у фільмі, черпають натхнення з реальних відгуків, які Penny отримала через клуби Förderpenny. Він представляє дітей та молодих людей у різних типових ситуаціях, коли їхні потреби та бажання залишаються непочутими, висвітлюючи їхні справжні конфлікти та занепокоєння.

Фільм можна переглянути онлайн, у соціальних мережах та в кінотеатрах Німеччини за підтримки зовнішньої реклами, запланованої до Дня захисту прав дитини 20 листопада.

Крім того, реальні побажання молодих людей будуть опубліковані в платних та власних ЗМІ, зокрема в інформаційному бюлетені Penny, журналі для клієнтів, вебсайті, соціальних мережах, а також на постерах у точках продажу та на радіо у маркетах протягом наступних тижнів.

Розкажіть друзям про новину