Не роки, а руки: група агенцій креативно виміряла свій вік
10 Вер 2024, 10:13

Не роки, а руки: група агенцій креативно виміряла свій вік

Група агенцій Havas Village вимірює свій «вік» не роками, а руками. Що до чого вони пояснюють у ролику, приуроченому ювілею.

Цього року ми святкуємо не роки, а руки. За 30 років існування ми змінювали назви, вивіски, технології, тестували концепції агенцій, переходили в нові епохи в рекламній індустрії. Незмінною залишається важливість результату та ті руки, що творять історію та наші проєкти.
Наталія Морозова
CEO Havas Village

Історія групи почалася у 1994 році з заснування в Києві креативної агенції Euro RSCG New Europe. З того часу Havas Village вже понад 30 років безшовно поєднує маркетинг і комунікації та включає в себе шість агенцій: Havas Ukraine, Havas PR, Havas Engage, Havas Digital Kyiv, Forward Media та CTRL ART D. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину