Не нити, а робити: 17-й Український маркетинг-форум відбудеться під гаслом стійкості
12 Бер 2024, 16:53

Не нити, а робити: 17-й Український маркетинг-форум відбудеться під гаслом стійкості

Уже два роки український бізнес демонструє, що не просто тримається, а навіть масштабується попри виклики війни. 17-18 квітня 2024 року 17 Український маркетинг-форум об’єднає компанії, які продовжують активно розвиватись, створювати соціальні проєкти і ділитись досвідом живучості під час повномасштабного вторгнення.

Початок 2024 року став своєрідною точкою відліку нової реальності, у якій більше немає ілюзій щодо нетривалості війни і де фокусування на місії, стратегічне планування і дотримання власних принципів і цінностей набувають нового значення. Український бізнес підхоплює філософію «не нити, а робити», тримати удар і працювати в довгу.

«Рекламний образ цьогорічного Українського маркетинг-форуму — кактус. Рослина, яка здатна пристосовуватися до будь-яких умов: накопичувати вологу, розвиватись, зростати і цвісти. І головне завдання цього року — створення нових правил гри, щоб підготуватись до марафону війни. Ми бачимо, що в Україні з’являються нові соціальні групи, розвивається новий культурний контекст, зростає потреба людей у довірі та безпеці. І брендам потрібно відповідати на ці виклики. Яким чином? Саме це ми і будемо обговорювати на форумі», — коментує Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Попри невизначеність війни, на цьогорічному УМФ експерти готові багато говорити саме про майбутнє — про сценарії розвитку бізнесу на нових ринках з фокусом на успіх українських фешн-брендів у світі, про розбудову нових соціальних стратегій, спрямованих на допомогу суспільству та війську, про нові виклики для маркетинг-директорів у професії та комунікації, про кардинальні зміни у споживанні, які продовжує спричиняти війна, про те, як оцінити реальний вплив різних типів комунікації і знайти те, чого дійсно потребує споживач

«Комунікація сьогодні — це одночасно і життєво необхідна функція бренда, і найбільший виклик. Бренд не може залишатися поза подіями, потрібно мати свою позицію і чітко її озвучувати. І все це в умовах шаленої втоми і травмованості суспільства. Варто знайти свій tone of voice, свій баланс з повагою до всіх червоних ліній — це пріоритет адаптації бізнесу до тривалої боротьби», — розповідає Наталя Бухалова, співпродюсерка Українського маркетинг-форуму.

Серед спікерів цьогорічного форуму Ростислав Вовк, СЕО та співвласник компанії «Кормотех», Євген Муравщик, співзасновник Tabletki.ua, Марія Гаврилюк, співзасновниця бренда виняткових речей Gunia Project, Сергій Коваленко, СEO Yasno, Аліна Качоровська, співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group, Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ “Епіцентр К” з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ, Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу “Сільпо”, Сергій Костя, директор з маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи, Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта, Катерина Возіанова, засновниця брендів Indposhiv та Heroism, Тарас Маципура, віцепрезидент із маркетингу Carlsberg Ukraine, Ганна Гришина, директорка з маркетингу компанії “РУШ” (EVA та EVA.UA), Марія Самплавська, маркетинг-директорка “INTERTOP Україна”, Надія Гануліч-Манукян, директорка з маркетингу групи компаній UPG, Вікторія Ковальова, Head of Product and Brand Marketing в Uklon, Денис Суділковський, бренд- та бізнес-директор ЛУН, директор з інновацій Projector AI Lab (CBBO ЛУН, CIO Prjctr AI Lab), Катерина Співакова, директорка з комунікацій та регуляторного забезпечення Kernel, Ольга Семчук, керівниця коаліційної програми лояльності Fishka, Дмитро Осіюк, керівник сервісу аналітичних рішень у MacPaw, Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, та багато інших.

Одна зі спеціальних тем, яку будуть обговорювати на 17-му УМФ, — штучний інтелект у маркетингу. Бізнес активно впроваджує ШІ-технології, щоб автоматизувати та спростити робочі процеси. Спікери, які вже практикують використання ШІ у своїх компаніях, поділяться досвідом впровадження інструментів ШІ, щоб встигати за актуальними викликами.

Докладніше із програмою події можна ознайомитися на офіційному сайті Українського маркетинг-форуму за посиланням.

Генеральним бізнес-партнером заходу став OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі.

Розкажіть друзям про новину