Найдорожче замовлення та улюблені страви користувачів: інфографіка Glovo
30 Лис 2023, 16:34

Найдорожче замовлення та улюблені страви користувачів: інфографіка Glovo

Восени 2023 року виповнилося 5 років із початку діяльності Glovo в Україні. За цей час компанія не лише зміцнила лідерські позиції на ринку, а й вплинула на сприйняття швидкої доставки як звичної частини повсякденного життя українця. Попри війну в Україні все більше користувачів і частіше замовляють доставку в багатокатегорійному застосунку. Зокрема, цього року кількість замовлень зросла на 50%.

Проаналізувавши дані платформи за останні роки, компанія підготувала інфографіку про те, як змінилися поведінка та вподобання користувачів.

Географія та кур`єри 

Наразі Glovo працює в 37 містах з понад 8000 партнерами — ресторанами, супермаркетами, непродовольчими магазинами та аптеками. Компанія систематично розширює зону доставки й кількість закладів та магазинів у застосунку, щоб якомога більше українців могли замовити будь-що в межах міста.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З жовтня 2018 року понад 50 тисяч кур’єрів виконали принаймні 1 замовлення й проїхали більш ніж 200 мільйонів кілометрів. За цей час кур’єр-рекордсмен доставив понад 30 тисяч замовлень. Середній дохід кур’єра становить від 15 000 до 40 000 гривень залежно від кількості виконаних замовлень. Кур’єри можуть приєднатися до платформи Glovo лише з 18 років, а от верхньої вікової межі немає — найстаршому кур’єру виповнилося 73 роки. Середня тривалість доставки будь-якого замовлення становить менш ніж 35 хвилин.

Поведінка користувачів 

Дані платформи за 2018-2023 роки відображають, як в українців формувалася звичка користуватися послугами швидкої доставки: середня кількість замовлень на 1 користувача на рік зросла з 2,6 у 2018 році до 10,3 замовлення за неповний 2023 рік, що вже більш ніж було до повномасштабного вторгнення (9,7 замовлення у 2021 році). Загальна кількість замовлень у 2023 році зросла на 50%, що свідчить про те, що швидка доставка стає частиною щоденного життя

Найвідданіший шанувальник Glovo здійснив 3,5 тисячі замовлень у застосунку з лютого 2019 року. Найдорожчим замовленням цього року було замовлення китайської їжі на суму 19 тисяч гривень. 

Найбільше замовлень користувачі роблять у п’ятницю та вихідні, особливо вдень, з 12-ї до 14-ї, та ввечері — з 18-ї до 20-ї години. 

Усе більше замовлень користувачі в Україні оплачують безготівковим розрахунком: від 52% у 2018 році до 80% у 2023 році. 

Улюблені кухні, страви й інші популярні товари та послуги в застосунку

Протягом останніх двох років улюблені кухні українців майже не змінились. Однак українська кухня піднялась на дві позиції й увійшла до п’ятірки найпопулярніших, у якій залишаються американська, італійська, міжнародна та азійська кухні. Борщ посів третє місце серед улюблених страв, у той час, як бургер є лідером замовлень. Також користувачі полюбляють нагетси та крильця, картоплю та кебаб. Найулюбленішими напоями користувачів є Coca Cola, апельсиновий сік, лате, капучино та Pepsi.

Наразі користувачі мають можливість зробити замовлення з 12 Glovo Express — власних дарксторів Glovo. З понад 3 тисяч товарів в асортименті найчастіше вибирають мінеральну воду, банани, Coca Cola, тютюнові вироби та пиво. Тривалість доставки з Glovo Express становить в середньому 20 хвилин.  

Крім ресторанів та супермаркетів, користувачі Glovo також мають змогу замовити товари з непродовольчих магазинів. За рік попит на зоотовари зріс майже в 6 разів: наразі кожне третє замовлення у баблі «Магазини та сервіси» — це зоотовари. Кожне п’яте замовлення з магазинів — це квіти, попит на які за рік зріс утричі. Також утричі збільшилась кількість замовлень дитячих іграшок і у 2,5 рази — іграшок для дорослих.

2022 року у застосунку Glovo з’явилась можливість замовити не лише товари, а й послуги. Найпопулярнішою послугою у 2023 році є прибирання однокімнатної квартири, а серед медичних послуг — онлайн-консультація терапевта та виклик додому сімейного лікаря.

Розкажіть друзям про новину