На логотипі Domino’s з’явились шматочки пепероні
14 Чер 2024, 10:42

На логотипі Domino’s з’явились шматочки пепероні

Для запуску лімітованої серії піци Domino’s Pepperoni-Roni, яка містить на 150% більше пепероні, ніж звичайна піца, агенція Havas Malaysia «пеперонізувала» знаковий логотип Domino’s, замінивши три білі крапки на шматочки пепероні.

Логотип з «пепероні» вперше з’явився на вивісці ресторану Domino’s у Субанг-Джая, і, можливо, незабаром з’явиться у багатьох інших торгових точках.

Перехожі, які помітили шматочки пепероні, змогли придбати лімітовану піцу зі знижкою 50%, показавши фотографію «пеперонізованого» логотипу співробітнику Domino’s.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Пеперонізація» продовжилася в соціальних мережах, коли Domino’s перетворила вибрані сториз на своїй сторінці в Instagram на довгий ряд шматочків пепероні. Ті, хто достатньо пепероні-божевільний, щоб прокрутити сторінку до кінця, будуть винагороджені спеціальною пропозицією.

Domino’s також закликав шанувальників перевірити свою любов до пепероні за допомогою гри в Instagram. Їм було запропоновано надіслати повідомлення Domino’s з емодзі піци Пепероні, а потім натиснути на емодзі, щоб відкрити приховану гру. Для отримання безкоштовної піци потрібно набрати 15 балів, а для отримання річного запасу піци — 50 балів.

Розкажіть друзям про новину