Ворог не зіпсує наші плани розвивати бізнес та зміцнювати економіку, але безпека — передусім. MRKTNG MRTH відбудеться в ONLINE-форматі.
Ми б дуже хотіли зустрітися та обмінятися досвідом наживо, а також влаштувати ефективний нетворкінг. Але зараз на першому місці — безпека. Саме тому MRKTNG MRTH відбудеться в онлайн-форматі. Доступ до трансляції надається за донатом.
Уже 27 жовтня поговоримо про головні зміни у маркетинг- та комунікаційних стратегіях разом з 15+ провідними фахівцями з Нової пошти, Academy DTEK, Ланет CLICK, Епіцентр, SOCAR Energy Ukraine та інших великих компаній.
Ви дізнаєтеся:
- Про інтеграцію соціальної складової до маркетингових комунікацій від директорки з маркетингу, нових продуктів та стратегічного розвитку Lantmannen AXA Анна Зарицької та директорки з персоналу та юридичних питань Lantmannen AXA Ірини Проніної,
- Про моделі взаємодії бізнесу та держави, від директорки з реклами та маркетингу мережі ТЦ Епіцентр Ірини Шинкаренко,
- Про головні трансформації бренду та комунікацій під час війни та кейс «Прокачка авто для ЗСУ» від Head of brand FAVBET Олександра Тарасова.
- Як змінилась ефективність та популярність інструментів діджитал-маркетингу під час повномасштабної війни від CEO маркетингової агенції Promodo Олександра Колба,
- Який меседж обрати бренду, аби донести свої цінності від PR-директорки SOCAR Energy Ukraine Олени Осипчук.
Також серед спікерів:
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом Нової пошти,
- Дмитро Білецький, Head of Business Development and Sales Ланет CLICK,
- Анастасія Верба, PR Manager Infinite,
- Максим Кот, Head of Sales Infinite,
- Юрій Дума, Managing Director агентства комунікацій provid.
Реєстрація: https://mrktng.mmr.ua/
Долучайтеся до MRKTNG MRTH та використайте досвід сильних гравців ринку, аби прокачати свій маркетинг, зміцнити репутацію та наблизити перемогу!
Генеральний партнер — рекламне digital-агентство повного циклу Ланет CLICK.
Технологічний партнер — FAVBET.