Чи є продукт, який ви любите настільки сильно, що готові зробити з ним татуювання? Чимало прихильників напою Mountain Dew саме так проявили свою беззаперечну любов до бренду. Цим скористалися креативники під час ребрендингової кампанії.
Цього тижня Mountain Dew представить свій оновлений логотип, який офіційно з’явиться на полицях магазинів, з маркетинговими активностями, що включають зокрема новий рекламний ролик та розіграш безкоштовних татуювань для того, щоб поціновувачі напою, які мають тату із попереднім лого, могли його оновити.
Редизайн покликаний нагадати про цитрусовий смак освіжаючого напою Mountain Dew. Ця ідея оживає у ролику, який відроджує джингл «Gimme a Dew» і показує чоловіка, який робить ковток Mountain Dew, перш ніж відчути смак пригод.
Таким чином Mountain Dew підкреслює свою спадщину та відданих шанувальників, і робить це легко та креативно.