Bottega Veneta перетворив вірші на артоб’єкт
12 Тра 2025, 15:42

Bottega Veneta перетворив вірші на артоб’єкт

Що спільного між високою модою та поетичним мистецтвом? Вони покликані справляти враження та викликати емоції. Так, італійський бренд одягу та будинок високої моди Bottega Veneta об’єднався із китайською поетесою Юй Сюхуа для створення «A Poetic Conversation» — інтерактивної поетичної інсталяції, яка відображає стриманий підхід бренду до розкоші.

Проєкт, представлений у Шанхаї, включає тисячі примірників антології Сюхуа «In Such a Staggering World», розміщених у вражаючому тривимірному дисплеї, що нагадує логотип Bottega Veneta. Відвідувачів запрошують долучитися до інсталяції та взяти примірник книги додому.

Компанія Bottega Veneta відома своєю відданістю майстерності та особливим етикетом дизайну без логотипів, що співзвучно з тихою красою поезії Сюхуа.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео