Сумка IKEA «заполонила» центральну вулицю Лондона
12 Тра 2025, 17:49

Сумка IKEA «заполонила» центральну вулицю Лондона

Чи бувало у вас таке, що після шопінгу для зручності доводилось пакувати усі пакети у найбільшу за розміром та найміцнішу сумку? Цим кумедним та знайомим для кожного процесом скористалась IKEA, заполонивши центральну вулицю Великобританії.

Щоб звернути увагу на відкриття нового флагманського магазину IKEA на Оксфорд-стрит, креативна агенція Mother представила сумку FRAKTA як ідеальну сумку для покупок, позиціонуючи її як «сумку над усіма сумками».

Це відображено у зовнішній кампанії бренду, завдяки якій сумки FRAKTA можна побачити в різних магазинах Оксфорд-стрит, від елітних бутиків до масмаркету.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Створені легендарним вуличним фотографом Пітером Фанчем світлини доповнюють концепцію та демонструють, як постери створюють у перехожих враження, що їх оточують потоки пасажирів, кожен з яких має при собі знамениту синю сумку.

Розкажіть друзям про новину