У рамках нової сміливої колаборації між Nike та THE FACE режисерка Анна Ван Дер Вельде представила гіпнотичний музичний фільм за участі китайської діджейки та продюсерки Сora. Кампанія охоплює чотири міста і присвячена андеграундним музичним сценам Європи, представляючи через звук, рух і диджитал процес внутрішнього самопізнання.
Ролик, спродюсований агенцією Stink Berlin, протистоїть кліше берлінських клубів за допомогою мрійливої, доповненої комп’ютерною графікою оповіді.
Ця короткометражка — одна з чотирьох у колаборації Nike та THE FACE, присвяченій запуску нових кросівок Nike Dn8. У кожному з них, показаних у Лондоні, Парижі, Берліні та Манчестері, розповідається про місцевого музичного виконавця в парі з цікавим режисером.