Моторошний ролик у стилі «Бітлджюса» показав, якою не повинна бути покупка автомобіля
27 Сер 2024, 14:17

Моторошний ролик у стилі «Бітлджюса» показав, якою не повинна бути покупка автомобіля

Дилер вживаних автомобілів CarMax співпрацював з Warner Bros. Pictures для створення надзвичайно моторошної кампанії, натхненної майбутнім фільмом «Бітлджюс Бітлджюс».

Знятий агентством The Martin Agency, «BeetleMax: The Way Car Buying Shouldn’t Be» — це кінематографічний ролик, який зображує, здавалося б, звичайну поїздку сім’ї за покупкою нового автомобіля.

У рекламі сім’я нерішуче розпитує про вигаданий автосалон, а потім тричі повторює «BeetleMax», що змушує їх заспівати пісню і процитувати слова з культової мелодії «Day-O», цього разу з ліричним поворотом на користь CarMax.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія триватиме в онлайн-відео, на телебаченні та в соціальних мережах до 10 жовтня.

Розкажіть друзям про новину