Моторошний ролик нагадав, що треба тікати з офісу, коли з’являються прибиральники
08 Гру 2022, 10:25

Моторошний ролик нагадав, що треба тікати з офісу, коли з’являються прибиральники

Баланс між роботою та особистим життям не так просто застосувати на практиці. Heineken і Le Pub закликали офісних працівників працювати відповідально.

Раніше вони представили кампанію The Closer про відкривачку для пляшок, яка зупиняє роботу, а тепер запустили кампанію «The Office Cleaners» та пародійний трилер, який нагадує людям: «Коли ви бачите прибиральників, настав час побачити своїх друзів».

Згідно з дослідженням Дослідницького інституту ADP, працівники в усьому світі витрачають у середньому 9,2 год неоплачуваної понаднормової роботи на тиждень. Результати цієї проблеми, хоч і широко висвітлювалися, не завадили багатьом продовжувати працювати допізна щоночі. Ця проблема особливо поширена в Аргентині, де 81% людей повідомляють, що працюють дуже багато, особливо в порівнянні з періодом до пандемії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пам’ятаючи про це, Heineken обрала Аргентину як перший ринок для запуску кампанії «The Office Cleaners». У рамках кампанії представлений фільм, який просуває ідею про те, що прибиральники стають моторошними, а також соціальний та діджитал контент.

Heineken та Le Pub також створили спеціальну активацію, яка спонукає людей, що застрягли в офісі у неробочий час, зустрітися зі своїми друзями у барі. Завдяки партнерству з багатьма місцевими корпоративними клінінговими компаніями прибиральники офісів носитимуть жилети поверх уніформи з QR-кодом. Після сканування код дає доступ до ваучерів на вигідне пиво для працівників та їхніх друзів у найближчих барах.

«Як бренд, ми завжди виступали за те, щоб підтримувати справжні моменти спілкування за кухлем пива з друзями», – заявив Брем Вестенбрінк, глобальний глава Heineken Brand. «Ми хочемо спровокувати розмови про важливість підтримки балансу між роботою та особистим життям та протистояти тиску з боку суспільства, щоб постійно перебувати в робочому стані. Кампанії, подібні до цієї, допомагають працівникам у всьому світі переглянути пріоритети спілкування та дозвілля з важливими людьми».

«Дані повідомляють, що зараз люди працюють більше години, ніж до пандемії, і це стає соціальною проблемою в усьому світі. Перевтома може поставити під загрозу не лише наше соціальне життя», – пояснив Бруно Бертеллі, глобальний виконавчий директор Le Pub, глобальний креативний директор Publicis Worldwide та головний креативний директор Publicis Groupe Italy. «Ця дотепна активація спонукає працівників не лише підтримувати здоровий баланс між роботою та особистим життям; це також практичний стимул для спілкування та проведення часу з друзями».

Розкажіть друзям про новину