Часто найефективніший спосіб вплинути на ситуацію — це говорити дуже тихо.
Агенція No Fixed Address взяла цю ідею на озброєння у своїй соціальній рекламі для благодійної організації Canadian Centre for Child Protection, що займається питаннями захисту дітей.
Ролик «The Horse» розповів історію про стародавнього Троянського коня, щоб попередити батьків та опікунів про те, що кількість хижаків, які полюють на дітей через соціальні платформи, зростає. І саме через це необхідно впроваджувати рішення для регулювання онлайн-платформ.
У рамках місії Canadian Centre for Child Protection щодо захисту дітей в Інтернеті від сексуального насильства закликає уряди по всьому світу прийняти законодавчі зміни.
За останні п’ять років кількість повідомлень про сексуальне зваблення дітей в Інтернеті на Cybertip.ca, національну гарячу лінію Канади для повідомлень про сексуальне насильство над дітьми в Інтернеті, зросла на 815%, а 29% дітей отримували відверто сексуальний контент онлайн.
«Ми даємо дітям технології, які хижаки використовують проти них як зброю, а законів, які б захищали їх так само, як ми захищаємо дітей в офлайні, не існує, — заявила Ліанна Макдональд, виконавча директорка Canadian Centre for Child Protection. — Нам потрібно, щоб усі канадці, особливо батьки, закликали уряд регулювати платформи, які впускають зловмисників прямо до спалень наших дітей».
«Ми поставили собі за мету зняти сценарій, який не дає спати кожним батькам, — додає Алексіс Броншторф, головний креативний директор No Fixed Address. — А «The Horse» — це моторошне нагадування про те, що все це реально і відбувається».