Мережа супермаркетів Morrisons перетворила романтичні «промахи» своїх покупців на пісні про кохання в рамках кампанії до Дня святого Валентина.
Кампанія «Get Personal This Valentine’s Day», розроблена агентством Leo Burnett, включає три оригінальні треки — «Dine in for 2, for my Honey Boo», «Oh baby let me buy you a strawberry tart» та «Nothing says I love you like a giant cookie».
Кожна пісня розповідає історію про минулий подарунок на День Святого Валентина, який не підійшов, і підкреслює, що продукція компанії Morrison може стати кращим рішенням цього року.
Пісні, які з’являться в Instagram, Facebook, TikTok та Spotify, були створені у співпраці з незалежним лейблом Ninja Tune та виконавцем Dirty Nice.
В рамках кампанії мережа також запустить ролик «Personal Dedication», який буде присвячений одному з покупців, який публічно вибачається перед своєю партнеркою за те, що купив їй сміттєвий бак на День святого Валентина минулого року.