Morrisons перетворила невдачі покупців у виборі подарунків на пісні про кохання
10 Лют 2025, 11:34

Morrisons перетворила невдачі покупців у виборі подарунків на пісні про кохання

Мережа супермаркетів Morrisons перетворила романтичні «промахи» своїх покупців на пісні про кохання в рамках кампанії до Дня святого Валентина.

Кампанія «Get Personal This Valentine’s Day», розроблена агентством Leo Burnett, включає три оригінальні треки — «Dine in for 2, for my Honey Boo», «Oh baby let me buy you a strawberry tart» та «Nothing says I love you like a giant cookie».

Кожна пісня розповідає історію про минулий подарунок на День Святого Валентина, який не підійшов, і підкреслює, що продукція компанії Morrison може стати кращим рішенням цього року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Пісні, які з’являться в Instagram, Facebook, TikTok та Spotify, були створені у співпраці з незалежним лейблом Ninja Tune та виконавцем Dirty Nice.

В рамках кампанії мережа також запустить ролик «Personal Dedication», який буде присвячений одному з покупців, який публічно вибачається перед своєю партнеркою за те, що купив їй сміттєвий бак на День святого Валентина минулого року.

Розкажіть друзям про новину