13 Бер 2023, 13:34

Мона Ліза, Ван Гог та інші закликали туристів не стояти в чергах до галерей

Туристичне агентство Visit Denmark оживило великі твори мистецтва, такі як «Мона Ліза», «Дівчина з перловою сережкою» та Статую Свободи, використовуючи штучний інтелект, щоб спонукати людей відвідати скандинавську країну.

У роликах говориться, що, хоча роботи Вермеєра та Леонардо да Вінчі є знаковими, стояти в довгих чергах, щоб побачити їх, може бути нудно. Це частина рекламної кампанії країни «Don’t be a tourist – be an Explorist», яка позиціонує Данію як протиотруту від туризму зі списку бажань.

Луіс Пілмарк, креативний директор агенції Brandhouse/Subsero, прокоментував: «Включення знакових пам’яток популярних туристичних напрямків — добрий спосіб наголосити на абсурдності того, щоб робити і бачити те саме, що й усі інші. Хто краще пояснить це, ніж картини та статуї, які щороку бачать мільйони туристів?»

Кампанія одна з перших, у якій одночасно використовуються і діпфейк, і синтез руху зі сценарієм, згенерованим ШІ.

Кетрін Лінд Густавуссен, старший менеджер зі зв’язків із громадськістю та пресою Visit Denmark, пояснила: «Сценарії на 100% створені штучним інтелектом. Ми не написали жодного слова, ми лише видалили частини та біти, які були надто довгими або просто не відповідали дійсності».

«Хоча було дещо ризиковано передавати всі наші повідомлення до рук штучного інтелекту, ми раді бути в авангарді індустрії туризму, використовуючи передові технології для втілення наших творчих ідей та повідомлень у життя».

Нещодавно Coca-Cola також запустила рекламну кампанію, в якій були використані деякі твори мистецтва.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео