Молочний бренд перетворив свій флагманський продукт на хмаринки у новому дизайні та комунікації
04 Вер 2024, 11:26

Молочний бренд перетворив свій флагманський продукт на хмаринки у новому дизайні та комунікації

Молочний бренд БІЛО оновлює дизайн та змінює комунікацію для кисломолочного сиру. Хмарки стали головним візуальним елементом паковання і підсилюють продуктову перевагу продукту — найбільші сирні грудочки, схожі на хмаринки. Бренд прагне показати, що кисломолочний сир — не тільки корисно, це реально смачний суперфуд.

У сиру БІЛО — великі сирні грудочки, які часто порівнюють з хмаринками. Їх можна їсти руками навіть прямо з упаковки будь-де: на роботі, після спорту чи на навчанні. Навіть без сметани, варення чи фруктів. Адже кисломолочний сир БІЛО смачний сам по собі. Це досить незвично для категорії, адже зазвичай сир — це про сирники, готування. Але бренд БІЛО змінює це уявлення. І нещодавно випустив новинку — сир-хмаринка, 200 г — перекус на раз. 

В ідеї нового дизайну сиру БІЛО — хмарки, що символізують грудочки сиру БІЛО. Це головний візуальний елемент, що підсилює всю продуктову комунікацію. Хмаринки — це і про легкість в пакованні, і про легкість перекусу. Сир БІЛО смачний сам по собі. З додатками чи навіть без них. Про це говорять наші споживачі, тому БІЛО — бренд-лідер кисломолочного сиру на українському ринку.
Оксана Стець
директорка з маркетингу компанії «Білоцерківська агропромислова група»

Оновлення дизайну та комунікацію сиру-хмаринки БІЛО підсилить рекламна кампанія «Ідеальний сир БІЛО для реального життя» з дизайнеркою Дашею Кацуріною, що стартує на початку вересня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину