Про те, як правильно писати прес-релізи та анонси, дізнатись новини компаній та експертні думки, про нові ініціативи, проєкти та конференції можна на порталах, які спеціалізуються на PR-тематиці. Медіа про маркетинг та PR відслідковують останні новини зі сфери, діляться інноваціями та підходами, публікують репортажі та спеціалізовані статті з аналізом фахівців справи.
Добірку з п’яти найбільш популярних PR-ресурсів опублікувала команда контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO. Спеціалісти проаналізували за допомогою своєї бази даних та бази даних аналітики SimilarWeb сотні онлайн-медіа за критерієм кількості переглядів сторінок сайтів за 2023 рік.
На першому щаблі опинився портал mc.today, який відвідало 6,6 млн українців. Він є одним із найпопулярніших і має розгалужену базу новин та колонок на спеціалізовані теми та відслідковує останні події зі PR-сфери.
Друге місце посів ресурс mmr.ua. На його сторінки за минулий рік зайшло 1,7 млн користувачів. Він публікує актуальні новини зі світу PR, PR-професій та комунікаційних стратегій. Має статті на тему маркетингу та брендингу.
Замикає трійку лідерів портал webpromoexperts.net, який є популярним серед медійників через велику кількість інформації про інноваційні технології та популярні кейси. Крім цього, сайт публікує інтерв’ю з різноманітними експертами. Webpromoexperts.net за 2023-ий має 1,3 млн переглядів.
Marketer.ua видання стало четвертим у рейтингу. Його за рік переглянуло 800 тис. українців. Воно спеціалізується на наданні інформації про події, ініціативи та стратегії у сфері піару, а також аналізує тенденції та інновації у цій галузі.
147 тис. переглядів отримало salonmarketing.pro медіа і зайняло п’яте місце рейтингу. На його сторінках можна прочитати експертні огляди, коментарі та аналізи від представників бізнесу, громадських діячів, політиків та інших фахівців, які діляться своїми думками щодо актуальних тем і питань.
Ці медіа розповідають про соціально важливі проєкти та ініціативи, які реалізуються різними організаціями та компаніями з метою покращення соціального, економічного або екологічного стану суспільства. Також вони діляться інформацією про проведення подій, конференцій, тренінгів та семінарів, які організовані компаніями або громадськими організаціями.
Такі ресурси стануть у нагоді як професіоналам зі сфери публічних відносин та маркетингу, так і підприємцям, власникам бізнесу, студентам і журналістам. Крім цього, PR-медіа можуть читати ті, хто зацікавлений в отриманні інсайтів із світу бізнесу, реклами та публічних відносин, а також для вивчення успішних стратегій брендингу та комунікації.
Дослідження проводилося на основі сайтів з каталогу PRNEWS.IO. Статистика відвідуваності базується на аналітиці SimilarWeb. Період — з 1 січня до 31 грудня 2023 року.