29 вересня об 11:00 відбудеться онлайн-лекція в рамках освітнього проєкту MMR Edu. Юрій Горбачевський, креатор Cosmolot, розкаже про бренд-комунікацію у військовий час та дасть поради бізнесам щодо креативних рішень.
Юрій понад 23 роки працює у креативній індустрії з досвідом ATL, BTL, Digital, SMM, Events, Experiential маркетингу. Співпрацював із Samsung, Mastercard, PepsiCo, Kyivstar, Hyundai Motors Ukraine тощо.
Він — автор імен національних брендів «Квас Тарас» та «Мелочи Жизни».
Регулярний лауреат і переможець локальних та міжнародних фестивалів ефективної та креативної реклами та переможець “Grand Prix” Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в 2009 році.
На лекції Юрій розповість про те:
- за допомогою яких інструментів можна транслювати позитивні емоції та чи вони «на часі»
- комунікаційний серіал: кому підійде цей формат та яких результатів можна досягти
- самокритика: як зробити так, щоб вона слугувала джерелом натхнення
Долучитись до лекції можна безкоштовно за попередньою реєстрацією. Початок лекції — 29 вересня об 11:00.