Як побудувати емоційний бренд на складному ринку: лекція Юрія Горбачевського на MMR EDU
18 Вер 2023, 15:13

Як побудувати емоційний бренд на складному ринку: лекція Юрія Горбачевського на MMR EDU

29 вересня об 11:00 відбудеться онлайн-лекція в рамках освітнього проєкту MMR EduЮрій Горбачевський, креатор Cosmolot, розкаже про бренд-комунікацію у військовий час та дасть поради бізнесам щодо креативних рішень.

Юрій понад 23 роки працює у креативній індустрії з досвідом ATL, BTL, Digital, SMM, Events, Experiential маркетингу. Співпрацював із Samsung, Mastercard, PepsiCo, Kyivstar, Hyundai Motors Ukraine тощо.

Він — автор імен національних брендів «Квас Тарас» та «Мелочи Жизни».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Регулярний лауреат і переможець локальних та міжнародних фестивалів ефективної та креативної реклами та переможець “Grand Prix” Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в 2009 році.

На лекції Юрій розповість про те:

  • за допомогою яких інструментів можна транслювати позитивні емоції та чи вони «на часі»
  • комунікаційний серіал: кому підійде цей формат та яких результатів можна досягти
  • самокритика: як зробити так, щоб вона слугувала джерелом натхнення

Долучитись до лекції можна безкоштовно за попередньою реєстрацією. Початок лекції — 29 вересня об 11:00.

Розкажіть друзям про новину