Як побудувати емоційний бренд на складному ринку: лекція Юрія Горбачевського на MMR EDU
18 Вер 2023, 15:13

Як побудувати емоційний бренд на складному ринку: лекція Юрія Горбачевського на MMR EDU

29 вересня об 11:00 відбудеться онлайн-лекція в рамках освітнього проєкту MMR EduЮрій Горбачевський, креатор Cosmolot, розкаже про бренд-комунікацію у військовий час та дасть поради бізнесам щодо креативних рішень.

Юрій понад 23 роки працює у креативній індустрії з досвідом ATL, BTL, Digital, SMM, Events, Experiential маркетингу. Співпрацював із Samsung, Mastercard, PepsiCo, Kyivstar, Hyundai Motors Ukraine тощо.

Він — автор імен національних брендів «Квас Тарас» та «Мелочи Жизни».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Регулярний лауреат і переможець локальних та міжнародних фестивалів ефективної та креативної реклами та переможець “Grand Prix” Київського Міжнародного Фестивалю Реклами в 2009 році.

На лекції Юрій розповість про те:

  • за допомогою яких інструментів можна транслювати позитивні емоції та чи вони «на часі»
  • комунікаційний серіал: кому підійде цей формат та яких результатів можна досягти
  • самокритика: як зробити так, щоб вона слугувала джерелом натхнення

Долучитись до лекції можна безкоштовно за попередньою реєстрацією. Початок лекції — 29 вересня об 11:00.

Розкажіть друзям про новину