Mixed reality, розіграші та інше: як українські бренди відзначили Чорну п’ятницю. Добірка
24 Лис 2023, 12:31

Mixed reality, розіграші та інше: як українські бренди відзначили Чорну п’ятницю. Добірка

Сьогодні весь світ відзначає Чорну п’ятницю, яку з нетерпінням чекали мільйони покупців. Вже за кілька днів напередодні українські бренди розпочали змагання за увагу клієнтів.

Хтось вражає шаленими знижками та пропозиціями, а хтось вдається до креативу. Mixed reality, конкурси, розіграші, креативні ролики та інше — все це заполонило соціальні мережі.

Редакція MMR пропонує добірку креативу від українських брендів на честь Чорної п’ятниці:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Деякі бренди створили ролики з використанням AI-технологій, де, наприклад, їх магазини розривались від знижок (у прямому сенсі).

Український бренд одягу Rikky Hype кожного дня натякав на знижки у цей особливий день креативними тизерами. Бренд не зрадив своєму стилю:

Український бренд одягу Cher17 показав всім знайому комічну ситуацію під час знижок:

Епіцентр відзначив Чорну п’ятницю з національним характером. Тепер у магазинах мережі чорний вареник, символ національної Чорної П’ятниці, розбив ціни.

UAnimals дав поради спеціально до цього дня, які допоможуть не тільки скористатись знижками, а й допомогти тваринам. Наприклад: «Зробіть донат на порятунок тварин замість швидкої покупки ще однієї кофтинки, косметики чи кружки».

Мережа заправок ОККО змінила кавер та аватар до своїх соцмереж натякнувши на спеціальну пропозицію до Чорної п’ятниці «Краще завтра».

Головними героями рекламної кампанії Vodafone Retail до Чорної пʼятниці стали цінезмінники. За задумом креативної команди, з 21 до 27 листопада ці персонажі проникають у магазини мережі та знижують ціни на товари. Ключові меседжі рекламної кампанії відтворили в короткому відеоролику за допомогою анімації.

Гурт «Медовий Полин» створив пісню про Чорну п’ятницю у «Сільпо». «Мівіна», кавун, перець та вода — ні, це не інгредієнти для фʼюжн-кухні в ресторані, це музичні інструменти до Чорної п’ятниці на Радіо «Сільпо».
Більше того, кожен 25 покупка у мережі стає безкоштовною у цей день.

Rozetka запустила конкурси у своїх соцмережах на честь Дня знижок.

А Нова пошта створила милий ролик з котиком, щоб повідомити не про Чорну п’ятницю, а про Поштоматну.

Розкажіть друзям про новину