Мішок для жіночого тіла висвітлив проблему феміциду у Канаді
27 Лис 2023, 15:12

Мішок для жіночого тіла висвітлив проблему феміциду у Канаді

Кожні 48 годин у Канаді вбивають жінку, найчастіше це роблять чоловіки. Тому що вона жінка. Проте багато канадців досі не розуміють різниці між феміцидом і вбивством.

На честь Міжнародного дня боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок, що відзначаться 25 листопада, агенція Forsman & Bodenfors Canada та феміністична організація Aura Freedom створили мішок для жіночого тіла «The Body Bag For Her», щоб допомогти канадцям зрозуміти цю надзвичайну ситуацію національного масштабу.

«Людям важко перейматися тим, про що вони ніколи не чули. Феміцид визначається питанням «чому»; жінок вбивають тому, що вони жінки. Щоб канадці зрозуміли, що таке феміцид, нам довелося фемінізувати вбивство»,— сказала Александра МакГірк-Пенедо, старша арт-директорка Forsman & Bodenfors.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна кампанія «The Body Bag For Her» спирається на класичні рекламні кліше, орієнтовані на жінок. Щоб створити щось жіночне, варто лише додати рожевого кольору — і вийде продукт «Для неї». Кліше стали ідеальним способом, щоб підкреслити різницю між феміцидом і вбивством.

«У суспільстві існує тенденція ставитися до гендеру та гендерних ролей як до питання життя або смерті, поки це не стане реальністю», — говорить Дарбі Кларк, старший копірайтер Forsman & Bodenfors.

У ролику показаний шлях створення «The Body Bag For Her», після чого демонструється рожевий трупний мішок.

Ролик має на меті закликати уряд Канади оголосити феміциди надзвичайною ситуацією національного масштабу, щоб виділити ресурси на превентивні рішення для усунення першопричин феміцидів та убезпечення жінок і сімей.

Друкована реклама, зовнішня реклама, соціальна реклама, інфлюенсер-маркетинг та телебачення спрямовують канадців на мікросайт, де міститься більше інформації про феміциди та петицію.

«Ми створили кампанію «The Body Bag For Her», щоб привернути увагу громадськості до реалій феміциду в Канаді та вимагати дій від нашого уряду. Ми більше не будемо чекати і не будемо просити ввічливо. Коли жінки стануть достатньо важливими?» — сказала Марісса Коккорос, засновниця та виконавча директорка Aura Freedom.

Розкажіть друзям про новину