02 Тра 2023, 16:23

Міллі Боббі Браун стала героїнею мотиваційного рекламного ролика

У новій рекламі бренду води квотербек Канзас-Сіті Чіфс та зірка серіалу «Дивні дива» п’ють воду перед тим, як здійснити свою мрію.

Бренд іонізованої лужної води Essentia Water запустив рекламну кампанію за участю акторки Міллі Боббі Браун, зірки серіалу «Дивні дива», та чемпіона світу з американського футболу Патріка Махомеса, квотербека Канзас-Сіті Чіфс.

Нові ролики знаменують собою останню еволюцію кампанії Essentia «Stop for nothing». Започаткована у 2021 році, кампанія має на меті привернути увагу до зірок, які зосередилися на досягненні своїх цілей у власний спосіб. Історично в ній брали участь зірки різних індустрій, зокрема зірка баскетболу Джиммі Батлер, квотербек Чикаго Джастін Філдс, дизайнерка одягу Юн Ан та співачка і авторка пісень Тейт Мак-Рей.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Оскільки цілі та пріоритети наших споживачів змінюються, змінюється і послання, що передається в нашій кампанії «Stop for Nothing», — сказав Зола Кейн, голова відділу маркетингу Essentia Water. «Міллі та Патрік — неймовірні партнери, кожен з яких уособлює те, що означає залишатися відданим своїм цілям, а також мужність, необхідну для того, щоб залишатися вірним собі. Саме таку стійкість Essentia прагне допомогти людям підтримувати як за допомогою кращої гідратації, так і ділитися надихаючими історіями, такими як історія Міллі та Патріка».

У березні Essentia оголосила про багаторічну співпрацю з 19-річною зіркою серіалу “Дуже дивні справи” Міллі Боббі Браун. Її епізодична роль демонструє, як вона зробила собі ім’я в кіноіндустрії, приймаючи свідомі рішення, які зрештою призвели до її наступної ролі. «Я сподіваюся, що ця кампанія допоможе моїм шанувальникам відчути, що вони можуть безстрашно і беззастережно реалізовувати свої пристрасті», — йдеться у заяві Браун. — Незалежно від того, чи розвиваю я свій бренд по догляду за шкірою, чи планую свій наступний фільм, «Stop for nothing» нагадує мені про те, що я маю силу прокласти свій власний шлях у будь-якому починанні».

Тим часом, 27-річний квотербек Патрік Махомес є чинним амбасадором Essentia. Бренд заявляє, що обрав Махомеса після того, як він став першим в історії квотербеком як у студентській, так і в професійній лігах, який за один сезон кинув м’яч на понад 4,5 км. Його реклама підкреслює його прагнення до досконалості як на полі, так і поза ним.

«Як спортсмен, я знаю, що можу досягти більшого, якщо правильно питиму воду від Essentia, але що мені дійсно подобається в цьому бренді, так це те, що він означає щось більше, — каже Махомес. — Essentia завжди прагнула надихати людей робити те, що має для них найбільше значення. Цьогорічна ітерація «Stop for nothing» фокусується на стійкості, необхідній для того, щоб залишатися вірним собі, і це послання було важливим для мене з самого початку».

Кампанія була розроблена провідним креативним агентством бренду, Droga5. Її 30-секундні, 15-секундні та шестисекундні ролики транслюватимуться на діджитал та соціальних каналах, а також на онлайн-платформах, починаючи з 1 травня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео