Мільйони на медичні інновації для ЗСУ та на відбудову Великокостромської гімназії: щотижневий дайджест добрих справ
03 Тра 2024, 13:19

Мільйони на медичні інновації для ЗСУ та на відбудову Великокостромської гімназії: щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

«З крамниці – до позицій»: передали ЗСУ понад 200 коробок засобів для прання та гігієни

З жовтня 2023 по березень 2024 року EVA та фонд «Дігнітас» реалізували проєкт «З крамниці — до позицій». Відвідувачі магазинів EVA залишали засоби для душу та прання у спеціальних корзинах, розміщених у торгових залах. Всі зібрані таким чином засоби мережа спрямувала до фонду «Дігнітас», який займається виготовленням та передачею МЛПК для фронту. За час дії проєкту було зібрано 236 коробок побутових та гігієнічних товарів. 52 коробки пішли на комплектування 2 МЛПК, які вже передані військовим. Решту буде відправлено підрозділам, які отримали мобільні лазні раніше, а також використано для комплектації кількох наступних МЛПК.

АЛЛО передала 1 млн грн на медичні інновації

Маркетплейс «АЛЛО» передав перший мільйон гривень на фінансування роботи 3D-лабораторії в Superhumans Center в рамках нового благодійного проєкту «Інновації заради руху». Завдяки цим коштам вже надруковано 27 виробів (а також десятки тестових) і змінено на краще якість життя пацієнтів, які перебувають у Центрі. Вони отримали індивідуально змодельовані елементи протезування або реабілітації: м’які протези кисті Koalaa, щелепно-лицевий імплант, муляжі батарей для виробництва біонічних рук, ортези для захисту та фіксації кінцівок, накладки на протези. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
English builds regions: в Україні запускають безкоштовні курси англійської для переселенців

Освітньо-культурна та волонтерська мережа Гончаренко центр спільно з Державною службою зайнятості запускають безкоштовні курси англійської мови для вимушених переселенців у 8 містах України. Це пілотна частина проєкту, в майбутньому спільні курси планують розширити на всі регіони країни та запустити в онлайн-форматі.

80 000 від благодійного мерчу у фонд «Повернись живим»

80 000 гривень від продажу благодійного мерча мережі побутової техніки Comfy відправились до фонду «Повернись живим». Колекція мерчу отримала назву «Добро несеться, бо ти його несеш», як відсилання до добрих справ українців. Загалом вже було перераховано 320 000 гривень. 100% прибутку від продажу мерчу Comfy перераховує до фонду «Повернись живим».

100 000 $ на відбудову Великокостромської гімназії у Дніпропетровській області

Цьогорічні учасниці від України на «Євробаченні-2024» alyona alyona та Jerry Heil й Ощадбанк, Visa і UNITED24 розпочали кампанію «Мій голос відбудовує» — збір коштів для відновлення Великокостромської гімназії у Дніпропетровській області. 100 000 $ було передано на збір мережею мультимаркетів «Аврора».

2 000 000 грн на РЕБ для Нацгвардії від WOG

У межах ініціативи «WOGOНЬ допомоги» мережа АЗК WOG підтримала проєкт Благодійного Фонду Сергія Притули «Невидимий щит», мета якого — забезпечити підрозділи Нацгвардії засобами радіоелектронної боротьби. Мережа вже задонатила 2 млн грн із власного прибутку. Ініціатива триває з 25.04 до 31.05. Щоб взяти участь, потрібно на головній сторінці застосунку PRIDE натиснути на банер «Невидимий щит», обрати бажану кількість бонусів, яку хочеться перевести або донатити напряму на сайті фонду. Бонуси конвертуються у гривні, додаються до донату мережі і спрямовуються до Благодійного фонду Сергія Притули на закупівлю РЕБів.

Розкажіть друзям про новину