«Добро несеться»: українська мережа магазинів побутової техніки випустила благодійний мерч
19 Гру 2023, 12:34

«Добро несеться»: українська мережа магазинів побутової техніки випустила благодійний мерч

Українська мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY представила благодійний мерч. Його особливість полягає у тому, що в ньому практично відсутнє брендування.

Колекція отримала назву «Добро несеться, бо ти його несеш», як відсилання до добрих справ українців. До неї увійшли світшоти, футболки, шопери, шкарпетки, свічки, піни та стикери. 

100% прибутку від продажу колекції ритейлер перерахує до фонду «Повернись живим». Товари можна придбати на сайті COMFY.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину