«Добро несеться»: українська мережа магазинів побутової техніки випустила благодійний мерч
19 Гру 2023, 12:34

«Добро несеться»: українська мережа магазинів побутової техніки випустила благодійний мерч

Українська мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY представила благодійний мерч. Його особливість полягає у тому, що в ньому практично відсутнє брендування.

Колекція отримала назву «Добро несеться, бо ти його несеш», як відсилання до добрих справ українців. До неї увійшли світшоти, футболки, шопери, шкарпетки, свічки, піни та стикери. 

100% прибутку від продажу колекції ритейлер перерахує до фонду «Повернись живим». Товари можна придбати на сайті COMFY.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину