«Добро несеться»: українська мережа магазинів побутової техніки випустила благодійний мерч
19 Гру 2023, 12:34

«Добро несеться»: українська мережа магазинів побутової техніки випустила благодійний мерч

Українська мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY представила благодійний мерч. Його особливість полягає у тому, що в ньому практично відсутнє брендування.

Колекція отримала назву «Добро несеться, бо ти його несеш», як відсилання до добрих справ українців. До неї увійшли світшоти, футболки, шопери, шкарпетки, свічки, піни та стикери. 

100% прибутку від продажу колекції ритейлер перерахує до фонду «Повернись живим». Товари можна придбати на сайті COMFY.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину