Meta додасть хронологічну стрічку в Instagram та Facebook у Європі
22 Сер 2023, 16:47

Meta додасть хронологічну стрічку в Instagram та Facebook у Європі

Компанія Meta заявила, що повертає хронологічну стрічку для європейських користувачів Instagram та Facebook.

За словами президента Meta з глобальних питань Ніка Клегга, європейські користувачі зможуть отримати доступ до таких функцій, як Reels, Stories та Search у Facebook та Instagram, не бачачи контент, який ранжується алгоритмами Meta.

«Тепер ми надаємо нашій європейській спільноті можливість переглядати і знаходити контент у стрічках, історіях, пошуку та інших частинах Facebook та Instagram, який не ранжується Meta. Наприклад, у Facebook та Instagram користувачі зможуть переглядати Stories та Reels лише від людей, на яких вони підписані, у хронологічному порядку від найновішого до найстарішого. Вони також зможуть переглядати результати пошуку, засновані лише на словах, які вони вводять, а не персоналізовані спеціально для них на основі їхньої попередньої активності та особистих інтересів». — написав Клегга.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Meta вносить зміни, щоб відповідати Закону ЄС про діджитал послуги (DSA) — новому нормативному акту, який вплине на те, як технологічні компанії модерують контент на своїх платформах. DSA вимагає від великих онлайн-платформ дати змогу користувачам відмовитися від отримання персоналізованих рекомендацій. TikTok, наприклад, оголосив про подібні зміни на своїй платформі європейського ринку на початку цього місяця.

За словами Клегга, нові зміни є лише частиною великої роботи, яку Meta виконує цього місяця, щоб відповідати вимогам DSA. Компанія також випустила розширену бібліотеку оголошень, щоб забезпечити більшу прозорість реклами на своїх платформах, запропонувала докладнішу інформацію про свої алгоритми рекомендацій.

Розкажіть друзям про новину