Мережа супермаркетів запустила рекламу, яка реагує на мінливу британську погоду
04 Лип 2024, 11:03

Мережа супермаркетів запустила рекламу, яка реагує на мінливу британську погоду

Мережа преміальних продуктових супермаркетів Waitrose зіграла на відомій непередбачуваності британської погоди влітку за допомогою географічно орієнтованої гіперреактивної кампанії.

У співпраці з медіафірмою Vidsy мережа супермаркетів створила два «сонячних» відеоролики, які з’являться на YouTube та в платних соціальних мережах, коли температура в певних місцях підніметься вище 24°C.

Крім того, статична медійна реклама показуватиме повідомлення «Добре для дощових днів» на синьому, жовтому та рожевому фоні, яке запускатиметься, коли в певній місцевості очікується більше 2 мм опадів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У посушливі дні з’являтиметься повідомлення «Добре для сонячних днів».

Waitrose повідомив про втричі більшу кількість нових клієнтів, ніж очікувалося, а також про збільшення кількості вподобань, коментарів та поширень у соціальних мережах.

«Британське літо, як відомо, дуже мінливе, часто в різних регіонах, і це має величезний вплив на те, що люди хочуть їсти. Тож вперше ми набагато краще реагуємо на дощ чи сонце, пропонуючи меню, що базується на місцевих погодних умовах», — сказала Сара Гуд, керівниця маркетинг-відділу у соціальних мережах Waitrose.

Кампанія є продовженням кампанії бренду «Good right now», розробленої креативним агентством Saatchi & Saatchi, і триватиме впродовж усього літа.

Платформа даних, на якій базується кампанія, була розроблена власними силами Waitrose.

Розкажіть друзям про новину