Мережа супермаркетів встановила білборди, з яких можна збирати урожай
26 Вер 2022, 12:36

Мережа супермаркетів встановила білборди, з яких можна збирати урожай

Від високотехнологічного 3D- білборда Nike до постерів Corona, що працюють на сонячній енергії, бренди виявляють дедалі більшу винахідливість у зовнішньої реклами. Тепер британська мережа супермаркетів Sainsbury’s представила власний експеримент, білборди, з яких можна збирати урожай.

Щоб виділити осінні спеціальні пропозиції, бакалійник встановив серію білбордів серед деяких ферм у Великій Британії, де збирають його продукти.

Рекламуючи продукти, у тому числі пиріг з яблуками та ожиною та запіканку з картоплею, зроблені на замовлення прозорі кріплення мають простий 2D-брендинг та ідеально обрамляють ландшафт сільськогосподарських угідь навколо них.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Концепція, створена спільно з давнім агентством Wieden+Kennedy London та реалізована магазином зовнішньої реклами Grand Visual, отримає подальший розвиток у соціальних мережах завдяки серії кінематографічних відеороликів, знятих дронами, у полях.

«Ми хотіли продемонструвати свіжі сезонні інгредієнти, які входять до асортименту Autumn Taste the Difference, тому ми розмістили прозорі рекламні щити на фермах по всій країні», — сказав Джо Де Соуза, креативний директор Wieden+Kennedy London.

«Це проста і ефективна ідея, але вона нагадує людям, що їжа завжди є героєм Sainsbury’s», — додав він.

За допомогою майстра оптичних ілюзій Бена Каллена компанія Wieden+Kennedy розробила айдентику для шоу з реалістичними витворами з глазурі, які виглядають як справжні тарілки з їжею з лінійки Taste the Difference.

Говорячи про рекламну кампанію, Радха Девіс, директор з бренд-комунікацій та креативу Sainsbury’s, сказала: «Їжа завжди була в центрі того, що ми робимо, і в рамках нашого зобов’язання допомагати всім харчуватися краще ми хочемо взяти наших клієнтів із собою в подорож, творчо розповідаючи історію походження нашої їжі, демонструючи інновації у всьому нашому асортименті Taste the Difference».

Вона додала, що білборди були лише одним із способів, за допомогою яких Sainsbury’s експериментувала з новими підходами до реклами.

Розкажіть друзям про новину