Мережа супермаркетів відкрила у Києві перший автоковоркінг
28 Гру 2022, 11:08

Мережа супермаркетів відкрила у Києві перший автоковоркінг

За останні тижні через російські ракетні обстріли понад 6 мільйонів українців зазнали проблем з електропостачанням. Лише на Київщині близько 50% домогосподарств та підприємств тимчасово залишилися без світла, 75% — без тепла. 

Через регулярні блекаути українці шукають «острівці стабільності», де можуть залишатися на зв’язку з рідними та колегами й працювати у комфортних умовах за звичним графіком. Щоб задовольнити цю потребу, мережа супермаркетів «Сільпо» створила перший у Києві автоковоркінг.

«Коли на роботі чи вдома немає світла, українці їдуть шукати його в інші райони або намагаються працювати просто з автівок. На жаль, зв’язок у таких випадках не завжди стабільний. Тож ми обладнали паркінг магазину на вул. Березневій, 12-А системами Starlink, щоб наші гості могли приїжджати туди й спілкуватися та працювати онлайн без обмежень. А  під час обідньої перерви гості можуть замовити в магазині свіжі продукти, які наші кур’єри доставлять їм прямо до автомобілів. Наразі автоковоркінг — це унікальний для України формат, тож плануємо впроваджувати його і в інших маркетах мережі», — говорить Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі супермаркетів «Сільпо».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину