Мережа ресторанів створила гру, де клієнти можуть виграти пожиттєвий запас бургерів
02 Лип 2024, 11:39

Мережа ресторанів створила гру, де клієнти можуть виграти пожиттєвий запас бургерів

Улюблена відеогра минулого BurgerTime отримала переосмислення від мережі ресторанів Chili’s, пропонуючи гравцям шанс знищити зростаючі ціни на бургери конкурентів.

Шанувальники з обліковим записом My Chili’s Rewards можуть виграти безкоштовні бургери на все життя, розбиваючи лиходіїв фаст-фуду в грі Chili’s Big Smasher BurgerTime.

Гравці грають за маскота Chili’s Joe ChiliHead, який намагається зібрати компоненти бургерів Big Smasher, захищаючись від маскотів вигаданих конкурентів із завищеними цінами.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Гра триватиме до 14 липня, і ті, хто набере найбільшу кількість балів, отримають безкоштовні бургери та лімітовану ігрову приставку.

Після завершення конкурсу гра буде доступна до червня 2025 року.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео