08 Січ 2024, 10:56

Мережа фаст-фуду розпалила справжні дебати про курячі крильця без кісток

У фаст-фуд мережі Whataburger з’явилися крильця без кісток. Цією новою пропозицією мережа має намір раз і назавжди покласти край віковій суперечці про курячі крильця в інтернеті.

У світі, який полюбляє дискусії про курячі крильця, мережа Whataburger вступила у одну з них з урочистим запуском своїх нових крилець без кісток WhataWings. Однак, як свідчить супровідна рекламна кампанія, не всі задоволені таким продуктом.

Останнє кулінарне творіння техаського гіганта фаст-фуду має дещо суперечливий характер, подається гарячим і пікантним: телевізійна реклама розповідає про розлюченого мешканця міста, який так захопився крильцями без кісток, що приніс свою яловичину, чи то пак, курку, на засідання міської ради. Незадоволений місцевий житель пристрасно доводить свою правоту, стверджуючи, що WhataWings — це не справжні крильця, бо «справжні крильця мають кістки». Він також стверджує, що навіть знамениті соуси Whataburger «не перетворюють WhataWings на справжні крильця».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

За словами бренду, кампанія має на меті нарешті вирішити довготривалу дискусію: чи є куряче крило справді крилом без кістки? WhataWings, які, за словами бренду, складаються з дев’яти ніжних курячих крилець з білого м’яса, занурених у фірмові соуси Whataburger: Honey Butter, Buffalo, Honey BBQ and Sweet & Spicy.

Наразі вони доступні у всіх локаціях Whataburger протягом обмеженого часу.

Для традиціоналістів, яких все ще потрібно переконати, Whataburger заявляє, що в рамках кампанії також випускає лімітовану серію посуду Boneless Bone у комплекті з вологою серветкою.

Креатив був розроблений незалежним агентством McGarrah Jessee, що базується в Остіні.

«Наші клієнти та суперфанати розумні. Вони заслуговують на рекламну кампанію, яка підморгує і киває їхньому кітчевому почуттю гумору, — коментує віце-президент Whataburger з маркетингу та комунікацій Донна Таттл. — Було дуже цікаво розкрити творчий потенціал McGarrah Jessee та команди Whataburger».

Рекламний ролик супроводжується грайливими соціальними відеороликами з користувацьким контентом (UGC), які висвітлюють соуси WhataWing, фірмовий одяг «saucy sweatsuit» та тизерним відео з вантажівкою серветок Whataburger.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео