Медіасервіс відмінив Чорну п’ятницю та «вимкнув» рекламу
21 Лис 2022, 16:09

Медіасервіс відмінив Чорну п’ятницю та «вимкнув» рекламу

Відпочити від реклами можна навіть під час самої реклами. Медіасервіс MEGOGO та креативна агенція IAMIDEA презентували нову кампанію, в якій пропонують українцям короткий відпочинок від чорноп‘ятничної реклами.

Креатив створено для промо знижок на головний розпродаж року. Проте він настільки відрізняється від звичної реклами, що привертає увагу саме своєю простотою. Знайома багатьом таблиця налаштування телевізора, під легку релаксуючу музику та ненавʼязливий голос диктора, дають відпочинок від потоку галасливої реклами. Так, ніби вимикають її прямо посеред етеру.

Відеоролик нового промо MEGOGO:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Користувачі MEGOGO давно оцінили переваги нових технологій і відчуття свободи, коли самостійно керуєш власним дозвіллям. Ставиш ТВ-етер на паузу, щоб заварити каву; сто разів передивляєшся з дитиною улюблений момент мультфільму; перемикаєш аудіодоріжки, щоб почути легендарну фразу кіногероя різними мовами або пропускаєш нецікаве – тому що у вільних завжди є вибір. Цього разу ми вирішили пожартувати та «вимкнути» рекламу просто посеред рекламного блока. IAMIDEA влучили в серденько з цим креативом», — розповіла Валерія Толочина, маркетинг-директорка MEGOGO.

«Нам з MEGOGO взагалі не хотілося «чорних днів». Натомість, вирішили додати яскравих різнокольорових смуг нашому сьогоденню. І, звісно ж, дати знижки тим, хто на це чекає або не чекає, але тепер залюбки спробує сервіс. І поки всі класично чорноп‘ятнично заохочують купувати, ми даємо паузу посеред рекламної паузи», — говорить Ігор Гавруш, копірайтер IAMIDEA agency.

Як розказав Віталій Клименко, арт-директор IAMIDEA agency, при розробці цього креативу згадані часи, коли в етері була профілактика і саме так виглядав телеекран — з таблицею налаштування. Додавши кольорів бренду, її доповнили пропозицією і пустили в рекламний блок, щоб і сам етер трішечки «відволікся». А щоб реклама була ще більш медитативною — додали музику, а також таймер, аби люди розуміли, що далі знову будуть їх улюблені фільми чи шоу.

Розкажіть друзям про новину