McDonald’s та аніме «Магічна битва» оновили дизайн автомобіля гонщика Бубби Воллеса
09 Лип 2024, 10:35

McDonald’s та аніме «Магічна битва» оновили дизайн автомобіля гонщика Бубби Воллеса

McDonald’s разом з популярним аніме «Магічна битва» знову об’єдналися, щоб оновити автомобіль американського автогонщика Бубби Воллеса.

В Instagram гігант фаст-фуду поділився новим дизайном Toyota Camry XSE учасника 23XI Racing. Автомобіль має чорне забарвлення, а на кожному кутку — смуги червоних блискавок, що прикрашають його.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений McDonald’s (@mcdonalds)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Знак McDonald’s можна знайти на дверцятах автомобіля, поряд із зображенням Сукуни, одного з головних героїв аніме. На задній панелі — назва нещодавно запущеного часникового соусу особливого ґатунку від McDonald’s.

Декорований автомобіль дебютував під час перегонів NASCAR у Чикаго, які відбулись 6-7 липня.

Нещодавня маркетингова акція відбулася в рамках співпраці McDonald’s з популярним аніме-серіалом, де було представлено ексклюзивний соус, доступний у восьми різних колекційних упаковках.

Розкажіть друзям про новину