28 Вер 2022, 11:43

McDonald’s створив Хеппі Міл для дорослих

McDonald’s хоче, щоб його дорослі клієнти знову відчули себе дітьми та оцінили товари, створені культовим брендом. Для цього McDonald’s вирішив переосмислити свій Хеппі Міл як предмет ностальгії для дорослих завдяки співпраці з модним брендом стрітстайл-одягу, Cactus Plant Flea Market.

McDonald’s використовував естетику бренду Cactus Plant Flea Markets для створення іграшок у стилі ретро. До кожної страви додається одна з кількох іграшок, у тому числі маскоти Grimace, Hamburglar, Birdie та новий персонаж Cactus Buddy.

Як правило, у дитячому Хеппі Мілі подають чізбургер або чотири нагетси. Однак, оскільки цього недостатньо для будь-якого дорослого, меню включає Біг Мак або набір з 10 нагетсів, які йдуть разом з покращеними безкоштовними іграшками.

Крім іграшок, Cactus Plant Flea Market та McDonald’s також створили капсульну колекцію футболок, толстовок та інших предметів колекціонування, які будуть доступні на спеціальному веб-сайті.

Кампанія, яка була створена з агентством Wieden + Kennedy NYC, включає телевізійний ролик, який вийде в прямому ефірі 3 жовтня.

Об’єднання є останньою спробою мережі Золотих арок наблизити свій бренд до культурних законодавців моди, які знаходять відгук у міленіалів та покоління Z.

«Ми беремо один із найностальгічніших продуктів McDonald’s і буквально переупаковуємо його по-новому, що дуже актуально для наших дорослих фанатів», — сказав Тарік Хассан, директор з маркетингу та обслуговування клієнтів McDonald’s у США, у заяві для преси.

Маскоти будуть доступні при кожній покупці у певних ресторанах McDonald’s та через програму з 3 жовтня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео