McDonald’s хоче, щоб його дорослі клієнти знову відчули себе дітьми та оцінили товари, створені культовим брендом. Для цього McDonald’s вирішив переосмислити свій Хеппі Міл як предмет ностальгії для дорослих завдяки співпраці з модним брендом стрітстайл-одягу, Cactus Plant Flea Market.
McDonald’s використовував естетику бренду Cactus Plant Flea Markets для створення іграшок у стилі ретро. До кожної страви додається одна з кількох іграшок, у тому числі маскоти Grimace, Hamburglar, Birdie та новий персонаж Cactus Buddy.
Як правило, у дитячому Хеппі Мілі подають чізбургер або чотири нагетси. Однак, оскільки цього недостатньо для будь-якого дорослого, меню включає Біг Мак або набір з 10 нагетсів, які йдуть разом з покращеними безкоштовними іграшками.
Крім іграшок, Cactus Plant Flea Market та McDonald’s також створили капсульну колекцію футболок, толстовок та інших предметів колекціонування, які будуть доступні на спеціальному веб-сайті.
Кампанія, яка була створена з агентством Wieden + Kennedy NYC, включає телевізійний ролик, який вийде в прямому ефірі 3 жовтня.
Об’єднання є останньою спробою мережі Золотих арок наблизити свій бренд до культурних законодавців моди, які знаходять відгук у міленіалів та покоління Z.
«Ми беремо один із найностальгічніших продуктів McDonald’s і буквально переупаковуємо його по-новому, що дуже актуально для наших дорослих фанатів», — сказав Тарік Хассан, директор з маркетингу та обслуговування клієнтів McDonald’s у США, у заяві для преси.
Маскоти будуть доступні при кожній покупці у певних ресторанах McDonald’s та через програму з 3 жовтня.